Vozili smo Mazdu 5

Dizelaš vuče i po vulkanskoj prašini Etne

Foto: ''
'Foto: Hildebrandt/Lorenz'
Foto: ''
'Foto: Hildebrandt/Lorenz'
Foto: ''
'Foto: Hildebrandt/Lorenz'
26.01.2011.
u 05:29
Na Siciliji je predstavljen novi Mazdin 1,6-litreni dizelski motor koji je tih, troši litru manje od prethodnika i sluša desnu nogu
Pogledaj originalni članak

Kroz dim pomiješan s oblacima probijali smo se krajem prošlog tjedna u bijeloj Mazdi 5 prema vrhu vulkana Etna, najvišeg živog vulkana na Starom kontinentu. Na zavojitoj cesti koja se penje prema vrhu bili smo potpuno sami, pa smo mogli u idealnim uvjetima testirati novi Mazdin dizelaš 1,6 sa 105 KS.

Udarni motor tog japanskog monovolumena sjajno se odaziva pod desnom nogom, snage ima sasvim dovoljno i za malo bržu vožnju, a ni vulkanska prašina na cesti mu ne smeta. U odnosu na prethodnika "petica" - koja se u naglim izmjenama zavoja uz Etnu naginjala taman koliko treba - lakša je i snažnija, a kupce će razveseliti i činjenica da novi, vrlo tihi motor, troši i litru manje (oko 5,2 l/100 km).

Dizelski motor je odabir čak 70 posto kupaca u ovom segmentu, a glavni Mazdin adut, uz motor, je fleksibilna unutrašnjost. Crna kožna sjedala dobro su nas držala u zavojima, no umjesto sportske vožnje njima je ipak prioritet obiteljska namjena.

Zbog fleksibilnosti sjedala po Karakuri receptu, Mazda 5 za trenutak se iz dvosjeda pretvara u trosjed, četverosjed ili sedmerosjed. Idealno ako želite na izlet ili u školu odvesti i djecu svojih prijatelja ili baku. Iako vrlo pregledan, nešto teže smo se probijali u gužvama po Cataniji, drugom po veličini sicilijanskom gradu, ali više zbog talijanskog kamikaza stila vožnje.

– Prve Mazde 5 dizel stižu u Hrvatsku u travnju, a bit će oko 15.000 kn skuplja od osnovnog benzinskog modela (159.990 kn, op.a.) – kaže Ivana Mudrovčić iz Mazde Motor Croatia.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.