Seat Ibiza u Cupra Bocanegra izdanju opremljena odličnim DSG mjenjačem s dvije spojke

Dotjerana Cupra Bocanegra najjače je izdanje Seat Ibize

Foto: Luka Klun/Pixsell
seat ibiza
Foto: Luka Klun/Pixsell
seat ibiza
Foto: Luka Klun/Pixsell
seat ibiza
Foto: Luka Klun/Pixsell
seat ibiza
Foto: Luka Klun/Pixsell
seat ibiza
Foto: Luka Klun/Pixsell
seat ibiza
Foto: Luka Klun/Pixsell
seat ibiza
Foto: Luka Klun/Pixsell
seat ibiza
Foto: Luka Klun/Pixsell
seat ibiza
Foto: Luka Klun/Pixsell
seat ibiza
Foto: Luka Klun/Pixsell
seat ibiza
08.01.2010.
u 11:00
Najveća zanimljivost testiranoga modela jest 1,4-litreni agregat opremljen turbopunjačem i kompresorom, što u konačnici dovodi do snage od 181 konja i 250 Nm okretnog momenta
Pogledaj originalni članak

Seat je unutar Volkswagenova koncerna marka prožeta sportskim duhom, ali, dakako, po prihvatljivoj cijeni. Najmanji model u ponudi je nova generacija Ibize koja se odnedavno nudi u snažnijim FR (150 KS) i Cupra (181 KS) izvedbama.

Novost, u odnosu na dosadašnju generaciju, jest poseban paket opreme koji se može dobiti iz malo prije spomenute izvedbe nazvane Bocanegra, što bi u prijevodu značilo “crna usta”, a naziv je koji se u prošlosti koristio za model 1200 Sport. Karakteristika ovog modela u vizualno je novom prednjem braniku s dijelom lakiranim u crno. Straga do izražaja dolazi difuzor sa u sredini smještenim otvorom ispušnoga sustava.

Uz to, u putničkoj kabini su i posebna sjedala prošivena crvenim koncem i natpisom Bocanegra, a koja nam se vizualno i nisu previše svidjela.

Najveća zanimljivost testiranoga modela jest 1,4-litreni agregat opremljen turbopunjačem i kompresorom, što u konačnici dovodi do snage od 181 konja i 250 Nm okretnog momenta. U kombinaciji sa 7-stupanjskim DSG mjenjačem kojim se može upravljati i papučicama na upravljaču doživljaj je vrlo dobar, a dojmu tijekom vožnje zavojitim prometnicama pridonosi XDS, koji u suradnji s ESP-om pomaže kao zatvarač diferencijala. Jače pritiskanje papučice gasa tjera potrošnju na dvoznamenkaste brojke.

Bogata oprema utjecala je i na konačnu cijenu od nemalih 177.177 kuna.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.