Autoindustrija

Drama u Njemačkoj: Nakon Volkswagena, još jedna velika tvrtka najavila otkaze, otpustit će gotovo 5.000 radnika

Foto: Pia Bayer/DPA
Schaeffler announces reduction of 4,700 jobs
Foto: Pia Bayer/DPA
Schaeffler announces reduction of 4,700 jobs
Foto: Pia Bayer/DPA
Schaeffler announces reduction of 4,700 jobs
05.11.2024.
u 11:57
Njemački proizvođač kotrljajućih ležajeva za automobilsku, zrakoplovnu i industrijsku upotrebu, osnovan je 1946. godine od strane braće - Dr. Wilhelm i Georg Schaeffler
Pogledaj originalni članak

U posljednje vrijeme iz Njemačke dolaze vijesti o gašenju poznatih firmi. Nakon Volkswagena koji je nedavno objavio da gasi nekoliko tvornica, slično najavljuje i proizvođač iz autoindustrije Schaeffler. Taj njemački proizvođač kotrljajućih ležajeva za automobilsku, zrakoplovnu i industrijsku upotrebu, osnovala su 1946. godine braća Dr. Wilhelm i Georg Schaeffler.

Prije mjesec dana tvrtka se spojila s Vitescom, a sada je Schaeffler najavio ukidanje 4.700 radnih mjesta u Europi, uključujući 2.800 u Njemačkoj, javljaju tamošnji mediji, a prenosi Fenix magazin. Tvrtka je to koja zapošljava više od 100.000 ljudi diljem svijeta, a gotovo 5.000 radnika u skorije vrijeme planiraju otpustiti – više od polovice u Njemačkoj.

VEZANI ČLANCI:

NAJVEĆI EUROPSKI PROIZVOĐAČ AUTOMOBILA

Njemački mediji oštro o situaciji u Volkswagenu: 'Radnici ispaštaju zbog pogrešnih menadžerskih odluka'

Najveći europski proizvođač automobila se zateturao – a s njim i Njemačka kao mjesto investicija. Fatalno je to što se ogromnim problemima i izazovima suprotstavlja vlada u rasulu, koja izgleda paralizirano i nesposobno za akciju. Tri koalicijske stranke su u teškoj svađi. Zemlja sebi ne može priuštiti stagnaciju do idućih izbora, pišu mediji

Iz tvrtke su priopćili da je pogođeno deset poslovnica u Njemačkoj i još pet u Europi te očekuju da će konverzija uštedjeti oko 290 milijuna eura godišnje do 2029. godine, navode njemački mediji. Jedan od razloga konverzije je integracija Vitesca, čime će se eliminirati administrativni poslovi. Uz to, industrija pati od slabe potražnje u Europi, te je zabilježila pad prodaje i dobiti u trećem kvartalu.

Schaeffler je proširio poslovanje posljednjih godina. Navodi se kako se odustaje i od poslova u Hamelnu. Odjel automobila također nastavlja s restrukturiranjem. Schaeffler je u prošlosti pretpostavljao snažniji rast, što se sada ne događa. Tome se pridodaje visoka razina konkurencije koja vrši pritisak na cijene.

>>Kriza u Volkswagenu je samo dio puno šire krize: 'VW je samo prva žrtva. Protiv toga se mora djelovati'>>

Foto: Fabian Bimmer/REUTERS
FILE PHOTO: German Economy Minister Robert Habeck visits a Volkswagen plant in Emden
Foto: Fabian Bimmer/REUTERS
FILE PHOTO: Volkswagen’s Golf VIII and Tiguan production in Wolfsburg
Foto: Fabian Bimmer/REUTERS
FILE PHOTO: German Economy Minister Robert Habeck visits a Volkswagen plant in Emden
Foto: Fabian Bimmer/REUTERS
FILE PHOTO: German Economy Minister Robert Habeck visits a Volkswagen plant in Emden
Foto: Annegret Hilse/REUTERS
FILE PHOTO: A general view of the Volkswagen power plant in Wolfsburg
Foto: Fabian Bimmer/REUTERS
FILE PHOTO: Volkswagen’s Golf VIII and Tiguan production in Wolfsburg

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

RE
realisticki
05:29 10.11.2024.

Tu igraju veliku ulogu i sankcije prema Rusiji koja je bila znatno tržite za njemčku autoindustriju, a sadašnji partneri Ukrajinci rađe kupuju oružje,

BP
Besposlen pop
02:56 07.11.2024.

Jesu li ležajevi kuglični ili kotrljajući kako piše u članku?