Nema potpore

Država nema novca za prvi hrvatski ekološki automobil

Foto: Dok-Ing
Doking6
Foto: Robert Anić/Pixsell
xd
Foto: Dok-Ing
Doking7
31.03.2010.
u 13:18
I dok konstruktor prvoga hrvatskog ekološkog automobila Vjekoslav Majetić traga po svijetu za investitorima, Ministarstvo zaštite okoliša poručuje kako nije zainteresirano za ovu vrstu projekata.
Pogledaj originalni članak

Dobro znate kako stoji proračun Republike Hrvatske i kako u takvim uvjetima ne možemo novčano podržati proizvodnju prvoga hrvatskog ekološkog automobila, izjavila je ministrica zaštite okoliša, graditeljstva i prostornog uređenja Marina Matulović-Dropulić upitana za planove Vlade nakon što je na svjetlo dana iz zagrebačke tvrtke Dok-Ing na cestu izišao mali električni automobil XD koji je u javnosti popraćen lavinom interesa.

>>Elektromobil: XD za novi hrvatski početak

>>Testirali smo XD: To može postati narodni auto za 5000 eura!

I dok konstruktor prvoga hrvatskog ekološkog automobila poduzetnik Vjekoslav Majetić traga po svijetu za investitorima proizvodnje ovog četverokotača koja bi otvorila najmanje 400 radnih mjesta, Ministarstvo zaštite okoliša poručuje kako nije zainteresirano za ovu vrstu projekata.

- Nama je mnogo važnije financijski pratiti projekte koji pokrivaju energetsku učinkovitost zgrada. To je mnogo važnije od automobila jer se u kućanstvima troši 40 posto energije - poručila je ministrica Matulović-Dropulić ističući potrebu da se Hrvatska okrene obnovljivim izvorima energije poput solarnih kolektora.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 57

BU
Bugrer
15:36 31.03.2010.

Kaj će nam visoka tehnologija, preglupi smo za to! Bolje je izmisliti još koje radno mjesto u \"Ministarstvu za istraživanje ruda i gubljenje vremena\". A što se tiče ovoga da oni potiču energetsku učinkovitost u zgradarstvu - AHAHAAHA ! ! ! Pola kuća u Hrvatskoj nema fasadu! O kakvom to onda poticanju energetske učinkovitosti ova priča?

ZD
Zdravek
13:37 31.03.2010.

ministrica Matulović-Dropulić: \"Nama je mnogo važnije financijski pratiti projekte koji pokrivaju energetsku učinkovitost zgrada\" pa da, kad nam je njena IGH ekipa napravila brdo cesti, zbilja nema sad smisla da i proizvodimo tu neke aute koji bi se vozili po tim cestama bolje trosit lovu na nove zgrade, a kao nemamo viska stanova, zar ne? (opet posao za IGH)

OB
-obrisani-
20:16 31.03.2010.

Najprije država mora platiti njemački auto, pa onda ako ostane za neki drugi.