Kao što je cijela linija DS priča za sebe, tako se i DS3 Cabrio teško može usporediti s bilo kojim automobilom na tržištu. U kompaktnom obliku krije sav mogući luksuz. Od većih članova obitelji DS baštini profinjenost i posvećenost detaljima, no donosi i mogućnost vožnje pod otvorenim nebom. Platneni krov može se otvoriti - pritiskom na gumb - čak i pri brzini do 120 km/h. Testni je primjerak svoj modni izričaj zaokružio plavom tkaninom krova, od ukupno tri ponuđene. Tako se uskladio s interijerom u plavoj koži (doplata 6098 kn). Sve zajedno djeluje prilično efektno. Mogućnosti za personalizaciju modela DS3 Cabrio gotovo su beskonačne, a oduševljava to što je ovaj gradski šminker zaista i upotrebljiv.
Na dužinu od 395 cm - uz 171 cm širine i 146 cm visine - donosi pet sjedala i najveći prtljažnik u segmentu (245 litara). Istina, u sredini stražnje klupe nije baš najudobnije, ali i to mjesto odrasla osoba može koristiti. Ergonomija u kabini je uzorna, kao i sama izrada. Kvaliteta materijala i završne obrade na razini su onih u skupljim, luksuznim modelima.
Citroën DS3 Cabrio na hrvatskom tržištu košta od 126.788 kn. Testna je poslastica DS3 Cabrio Sport Chic THP 155 BVM6, čija je osnovna cijena 180.519 kn. S obzirom na to da je riječ o najraskošnijem paketu opreme, jasno je da serijski donosi sve potrebno i još puno više od toga.
Kad na to dodamo dodatnu opremu, stižemo do iznosa od 199.869 kn. Puno, ali valja imati na umu da ovo nije ni linija ni model za prosječnog vozača - ni sam po sebi, a pogotovo u najsnažnijoj i najopremljenijoj izvedbi. Tko traži glamur, većinom si ga može i priuštiti.