test

Luksuzniji francuski kompakt robusnoga duha

Foto: Jurica Galoić/Pixsell
DS4 Crossback
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
DS4 Crossback
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
DS4 Crossback
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
DS4 Crossback
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
DS4 Crossback
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
DS4 Crossback
Foto: Jurica Galoić/Pixsell
DS4 Crossback
16.01.2016.
u 11:00
Pod poklopcem isprobanog primjerka dizelski je BlueHDi agregat od 180 konjskih snaga, uparen s odličnim automatskim mjenjačem
Pogledaj originalni članak

DS obitelji pridružio se novi član, DS4 Crossback. Lagano nabildan, sa zaštitnim oblogama blatobrana i za tri centimetra povišenom podnicom, Crossback se naslanja na redizajnirani DS4, s kojim dijeli novu masku hladnjaka, izvedenu po smjernicama novog vizualnog identiteta francuske premium marke DS. Testni primjerak ima i ukrasna crna kućišta retrovizora i crni stražnji spojler. Sve u svemu, nabildani DS4 upečatljiv je i izdvaja se iz mase. Interijer je poput onoga u klasičnom DS4, a malo mu zamjeramo preveliku sličnost s interijerom bratskog Citroena C4. Ako se već išlo na jasnije odvajanje DS-a i Citroena, onda bi se to trebalo bolje vidjeti. Materijali i završna obrada svakako su u DS-u kvalitetniji, a testni primjerak donosi i odličnu opremu. U prvom su planu multimedijski sustavi CarPlay i New Mirror Screen pomoću kojih je moguće integrirati pametni telefon u sustave automobila, pa se putem vozila može pristupiti svim sadržajima mobitela.

Pod poklopcem isprobanog primjerka dizelski je 2,0-litreni BlueHDi agregat od 180 konjskih snaga. Uz 400 Nm okretnog momenta, snage i odziva ima dovoljno, a oduševljava i kombinacija s odličnim 6-stupanjskim automatskim mjenjačem. Prosječnu potrošnju od oko sedam litara goriva na 100 km smatramo dobrom. DS4 Crossback 2,0 HDi agilan je, predvidiv, jako udoban u vožnji. Kod žustrije vožnje poželjeli bismo čak da je ovjes malo manje udoban, a malo više robustan, no većinu kilometara ovakav će automobil ipak prevaliti u mirnijem, obiteljskom ritmu. Stoga je i ovakvo podešenje ovjesa potpuno razumljivo. Oprema testnog modela bogata je, a čitav ‘paket’ stoji 263.562 kune.

>> Osvježeni DS5 prvi put bez Citroënova znaka na nosu

>> DS je zasebna marka, no je li to opravdano ponudom i cijenom?

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.