Najveća digitalna konferencija u regiji – Digital Takeover, u organizaciji 24sata okupila je jučer u Zagrebu više od 30 renomiranih eksperata iz Hrvatske i svijeta.
U pozdravnom govoru Boris Trupčević, direktor Styrije za Hrvatsku, istaknuo je da cijela Styria grupa doseže gotovo 90% internet populacije. – Svijet marketinga danas je znatno kompleksniji od velikog, svjetlećeg billboarda. A kada su u pitanju svjetski trendovi, mi ih ne pratimo. Mi ih postavljamo – napomenuo je Trupčević.
Najavio je da u 24sata razvijaju ‘robotskog urednika’.
– Danonoćno će, bez pauze, optimizirati i personalizirati kompletni feed koji vi čitate. U developmentu imamo umjetnu inteligenciju koja bi za dvije-tri godine trebala sama ‘rudariti’ podatke, donositi zaključke i pisati članke na 24sata – rekao je Trupčević.
Styria, dakle, uz pomoć umjetne inteligencije želi redefinirati način korištenja vijesti, a voditelj inženjerstva i infrastrukture u Styria Al Dominik Šafarić najavio je da će kreirati početnu stranicu za svakog pojedinog korisnika koji će svakom čitatelju nuditi članke koji ga zanimaju.
Stručnjaci su se složili da je 24sata primjer uspješne digitalne transformacije.
– Oko 40% ispitanika ni ne razmišlja o transformaciji. Drugih 40% prati trendove bez razmišljanja, a najmanja skupina su inovatori, uglavnom manje tvrtke koje stvaraju vrijednosti – napomenuo je Nenad Filipović, stručnjak za digitalnu transformaciju i direktor korporacijskih obrazovnih programa IEDC Poslovne škole Bled.
Gotovo sve kompanije počele su bez znanja svoje industrije, rekao je inovator i futurist Johan Ronnestam, vodeći švedski stručnjak za brendiranje i dobitnik nagrade Cannes Lions.
– YouTube isprva nije zamislio da ljudi mogu prenositi događaje uživo, a danas utječe na svakodnevicu. Moramo razmišljati kako otići još dalje. Što više vrijednosti daš korisniku, promet će ti se povećavati većom brzinom – istaknuo je Ronnestam.
A gle, od novinara i urednika koje trenutno imate, taj "robotski novinar" nemre biti losiji.