MG4, potpuno novi električni kompakt, stigao je na hrvatsko tržište u dovoljnim količinama da se na automobil ne treba čekati. Osim upečatljivim dizajnom i odličnom opremom već od početne izvedbe, od konkurentnih se modela izdvaja i cijenom od 33.500 eura. Ostanu li državni poticaji na razini lanjskih, novi MG4 kupca bi mogao stajati poput klasičnog benzinskog kompakta.
Za razliku od ekstravagantne vanjštine, unutrašnjost je jednostavno dizajnirana. Instrumentna ploča – digitalna 7-inčna – elegantna je i pregledna, kao i 10,25-inčni centralni 'lebdeći' dodirni ekran multimedije. Multifunkcionalni dvokraki volan podrezan u vrhu i na dnu pruža izravan pristup važnim funkcijama. Okrugli kontroler zapravo je high-tech mjenjač, a tipka za paljenje ne postoji. MG4 spreman je za vožnju čim vozač sjedne u njega i mjenjač okrene u položaj 'drive'. S obzirom da je novitet dug 429 centimetara nastao na novoj električnoj modularnoj platformi (koja podržava i sustav zamjene baterije umjesto njezina punjenja) te ima izdašan razmak među osovinama, prostora u kabini ne manjka. Prtljažnik prima 363 do 1177 litara, a preklapanjem naslona stražnjih sjedala otvara se ravna podnica. Materijali su kvalitetni, izrada solidna. Inteligentna povezivost automobila očituje se u daljinskom upravljanju autom putem aplikacije MG iSmart, glasovnom upravljanju pojedinim funkcijama, te u inteligentnim sustavima potpore vozaču.
MG4 već u osnovnoj izvedbi donosi MG pilot opremljen brojnim kamerama i radarima, aktivno koči u nuždi, reagira na vozila, pješake, bicikliste… Dizajn nove platforme i smještaj tanke baterije u podnici osiguravaju optimalnu, 50:50 raspodjelu težine, što doprinosi dobrom iskustvu u vožnji. Na stražnje se kotače šalje snaga iz elektromotora, a ona ovisno o izvedbi iznosi 125 ili 150 kW (170 i 203 konjskih snaga).
Tri su izvedbe: Standard, Comfort i Luxury (stiže kasnije, stajat će 40.000 eura). Prva ima 170 konja i bateriju od 51 kW, a dvije izdašnije verzije uz 203 KS imaju i bateriju od 62 kWh. Doseg je 350, 450, odnosno 435 kilometara. U serijskoj je opremi i kabel za punjenje, a doplate nema ni za boju (u ponudi je sedam boja) pa i time MG4 odskače od konkurencije kod koje i za kabel i za boju najčešće treba doplatiti. Dvije jače izvedbe imaju i MG-ov inovativni sustav aktivnih rešetki koji regulira protok zraka kako bi povećao učinkovitost.
ma koja struja, to je još samo za one koji imaju viška novaca pa se prenemažu, više nije in voziti Mercedes, mi obični šljakeri i dalje furamo benzince