Premijera u Ženevi

F12 Berlinetta najjači cestovni Ferrari u povijesti

Foto: Ferrari
Ferrari F12 (1)
Foto: Ferrari
Ferrari F12 (1)
Foto: Ferrari
Ferrari F12 (1)
Foto: Ferrari
Ferrari F12 (1)
Foto: Ferrari
Ferrari F12 (1)
06.03.2012.
u 09:09
Ubrzanja su zastrašujuća, Ferrari F12 Berlinetta do stotke dolazi za 3,1 sekundu, a od 0 do 200 km/h pojuri za 8,5 sekundi
Pogledaj originalni članak

Za više od 10.000 novinara iz 80 zemalja svijeta danas je vrata otvorio 82. salon automobila u Ženevi, jedan od najvažnijih svjetskih sajmova automobila. Nakon što 180 svjetskih i europskih premijera automobila razgledaju novinari, sajam će za posjetitelje biti otvoren od 8. do 18. ožujka.

Jedna od zvijezda salona – a bit će tamo pokazani i Dacia Lodgy, Opel Mokka, Fiat 500L, Peugeot 208... – izložena je na Ferrarijevu štandu, a riječ je o novom modelu F12 Berlinetta. Pokreće ga potpuno novi 6,3-litreni 12-cilindarski motor koji razvija 730 KS na 8500 okretaja u minuti te nudi 690 Nm okretnog momenta dostupnog već na 6000 okretaja. Zamjena je to za model 599 od čije najjače izvedbe GTO, baš kao i od Ferrari Enza, nudi 60 KS više. Od glavnog konkurenta Lamborghini Aventadora snažniji je 40 konja.

Stručnjaci iz Maranella uspjeli su smanjiti težinu F12 Berlinette za 55 kg u odnosu na 599 GTO od kojeg je novi model 4,7 cm kraći, dva cm uži i 6,3 cm niži. Masa mu je smanjena jer je novi Ferrari izrađen od aluminija.

Ubrzanja su zastrašujuća, Ferrari F12 Berlinetta do stotke dolazi za 3,1 sekundu, a od 0 do 200 km/h pojuri za 8,5 sekundi. Razvijat će maksimalnu brzinu od 340 km/h. U isto vrijeme smanjena je i potrošnja goriva za čak 30 posto pa će Ferrari F12 Berlinetta prosječno trošiti 14,7 l/100 km umjesto 21,3 l/100 km. Emisija CO2 pala je sa 490 na 350 g/km.

F12 Berlinetta dizajnersko je djelo studija Pininfarinina i Ferrarijeva dizajnerskog centra. Suradnjom su uspjeli napraviti atraktivan automobil s odličnom aerodinamikom (koeficijent otpora zraka je 0,299).

Dakako, Ferarrijev novi cestovni bolid nudi i mnogo elektroničkih i sigurnosnih sustava te pomagala kao što su E-Diff, ESP Premium, F1-Trac i posljednja generacija Ferrarijeva SCM-E sustava ovjesa.

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 8

OB
-obrisani-
12:34 06.03.2012.

Ako vec pises clanak , mogao si bar navesti koliko auto ima PS, kubika itd...

HA
Harpoon
23:27 06.03.2012.

Kerumu se slina cijedi niz bradu na sami pogled na ovo čudo. Eto Ferrari-a uskoro u Kerumovoj garaži, onako da se nadje.

Avatar neugodan
neugodan
10:19 06.03.2012.

kopija aston martina.. F40 majka