Facebook je za 9. travnja najavio ukidanje mnogima omraženih sponzoriranih priča, sudeći prema obavijesti na blogu za developere. Riječ je o oglasima u kojima bi informacije o aktivnosti korisnika, kao što je, na primjer, lajkanje stranice neke tvrtke, bile objavljene njihovim prijateljima na news feedu ili desnoj kolumni.
Oglašivači će do tog datuma moći kupiti ovaj oglašavački format, a nakon toga sve će se postojeće sponzorirane priče pretvoriti u druge formate. Oglasi će i dalje imati društveni kontekst, ali zasebne sponzorirane priče neće postojati.
"Kao što je najavljeno u lipnju prošle godine, uvodimo najbolje od sponzoriranih priča - društveni kontekst - u sve oglase. Kako to čini sponzorirane priče izlišnima, više ih nećemo nuditi oglašivačima kao samostalne jedinice", poručili su iz Facebooka.
Sponzorirane priče bile su trn u oku mnogim korisnicima kojima se nije svidjelo što Facebook njihove aktivnosti bez dozvole koristi u oglašavačke svrhe i prezentira njihovim prijateljima. Facebooku su osim negodovanja korisnika izazvale i neke ozbiljnije probleme, pa čak i tužbe.
>> Tužili Facebook: Tvrde da dijeli podatke iz privatnih poruka oglašivačima