Facebook je počeo s testiranjem takozvanih promotivnih objava u SAD-u koji korisnicima omogućuju da povećaju "vidljivost" objavljenih fotografija ili statusa kako bi bili sigurni da će ih njihovi prijatelji vidjeti. Cijena promotivnih objava nije još ustanovljena, ali prema prvim najavama cijena istaknutih objava bit će oko sedam dolara. Osim što vam osiguravaju bolju "vidljivost", promotivne objave omogućuju vam i praćenje posjećenosti, odnosno vidljivosti objavljenog sadržaja.
U svibnju je Facebook predstavio promotivne objave za stranice kompanija, a odrađena su i prva testiranja korisnika promotivnih objava kod korisnika s Novog Zelanda. Predstavljanje ideje maloj skupini ljudi uobičajena je praksa u Facebooku, a posebno kad je riječ o testiranju "kontroverznih" novina kao što su promotivne objave. Ako ste član grupe koju je Facebook odlučio koristiti za testiranje uz mogućnost "lajkanja" objava te grupe, pojavit će vam se i mogućnost promoviranja. Još uvijek nije poznato koliko će se promotivne objave zadržavati u vidokrugu vaših Facebook-prijatelja, ali, donosi The Verge, vrlo vjerojatno će, kada ga prijatelji vide, biti tretiran kao i sve druge objave i s vremenom nestati.
Promotivne objave nisu namijenjene za svakodnevnu uporabu nego za promoviranje događaja kao što su rođendani i vjenčanja. Mogu se koristiti kao objave za razne akcije prikupljanja sredstava, ako netko od korisnika traga za nestalim ljubimcem ili ima potrebu za objavljivanjem bilo kakve javne obavijesti.