Facebook je u trećem tromjesečju ostvario prihode od 10,3 milijarde dolara, 47 posto više nego u istom lanjskom razdoblju, a snažno je porasla i dobit najveće svjetske društvene mreže.
Prema u srijedu objavljenom poslovnom izvješću, čista dobit Facebooka dosegnula je u proteklom kvartalu 4,7 milijardi dolara, što je 79 posto više nego godinu dana prije.
Pritom su prihodi od oglašavanja porasli za 49 posto, na 10,14 milijardi dolara, pri čemu prihodi od oglašavanja na mobilnim uređajima čine 88 posto ukupnih prihoda od oglašavanja.
Oglašivači već dulje vrijeme preusmjeruju novac iz televizijskog u oglašavanje na web i mobilnim platformama, a Facebook je jedna od tvrtki koja od toga ima najviše koristi, premda je na mobilnom video tržištu suočen sa žestokom konkurencijom Snapchata i YouTubea, koji također svakodnevno privlače milijune posjetitelja.
Prema podacima iz poslovnog izvješća, Facebook je na kraju drugog tromjesečja imao 2,07 milijardi aktivnih mjesečnih korisnika širom svijeta, što je 16 posto više nego godinu dana prije. Pritom je dvije trećine njih tu društvenu mrežu koristilo svakoga dana.
Tvrtka je, također, izvijestila da trenutačno ima oko šest milijuna aktivnih oglašivača, među kojima mnoge male i srednje velike tvrtke.
Sudeći po poslovnim rezultatima, skandal zbog lažnih oglasa na Facebooku plaćenih iz Rusije kojima se pokušalo utjecati na lanjske predsjedničke izbore u SAD-u zasad nije utjecao na financijsko poslovanje te društvene mreže.
No, Facebook je nedavno najavio da će zaposliti tisuću djelatnika koji će se boriti protiv lažnih oglasa, a Mark Zuckerberg, izvršni direktor koji je i osnovao Facebook 2004. godine, najavio je i druge mjere kako bi se povećala sigurnost te društvene mreže, a to bi, kaže, ubuduće moglo utjecati na zaradu kompanije.
Premda su poslovni rezultati kompanije bolji nego što su analitičari očekivali, cijena dionice Facebooka pala je u srijedu u produženom trgovanju nakon zatvaranja Wall Streeta za 1,5 posto.
No, od početka godine cijena dionice Facebooka na dobitku je gotovo 60 posto, pri čemu je početkom ovoga tjedna dosegnula rekordne razine.
Pogledajte video: 5 najboljih mobitela 2017. godine!
Nevjerojatna je činjenica da FB zapravo živi od oglasa koji su krajnje iritantni većini korisnika. Posljedica propasti televizije i printa kao medija za oglašavanje, pa je netko uvjerio oglašivače da im treba ići na facebook. Ali nitko im nije rekao da njihovi oglasi jako itritiraju čitatelje i samim time su neučinkoviti. Posljedica su milijarde bačenog novca, razlog zboog čega skoro da i nema novih svjetskih brandova u zadnjih15 godina