Facebook je u utorak objavio promjenu načina na koji se obavijesti prikazuju korisnicima ekranu. Facebook najpopularnije obavijesti, one s mnogo komentara i lajkova, želi dignuti na vrh prikaza obavijesti kako ih korisnici ne bi propustili.
Naime, prosječan korisnik Facebooka vidi samo 20 posto postova svojih prijatelja i stranica koje prati. Facebook ostatak filtrira pomoću algoritama koji otkrivaju koje vas obavijesti više zanimaju, a koje manje. Ovakav način vođenja informacija ostavio je neke korisnike nezadovoljnima, pa su u Facebooku odlučili otkriti malo više o svom sustavu prikaza.
Kako je objašnjeno na posebnom događaju u sjedištu Facebooka u Menlo Parku, svakoj se obavijesti dodjeljuju bodovi, a one s najvišim vrijednostima nalaze se na vrhu News Feeda, prenosi Mashable. Kako određuju koliko će neka obavijest dobiti bodova? Pomoću niza čimbenika, kao što su odnos koji korisnik ima s autorom obavijesti, broj komentara, dijeljenja, odnosno lajkova.
Prije bi se na vrhu našle nove obavijesti, čak i ako bi imale manje bodova od starijih. Međutim, sustav je promijenjen tako da se sada i starije obavijesti, koje su objavljene ranije tog dana ali ih korisnik nije pregledao, nalaze uz nove obavijesti na vrhu prikaza.
Promjene su implementirane na internetskoj verziji, no primjena je još u tijeku na mobilnim uređajima, rekao je Lars Backstrom, menadžer inženjera u Facebooku. Nedavno istraživanje tvrtke pokazalo je da je novi sustav doveo do porasta čitanja obavijesti od 13 posto te porasta interaktivnosti - lajkova, dijeljenja i komentara - od 5 posto.