Fiat je predstavio novu generaciju Dobloa namijenjenog prijevozu putnika, ali i obavljanju poslovnih zadataka prijevoza robe

Fiat Doblo - nova platforma za prostranu kabinu i velik prtljažnik

fiat doblo
fiat doblo
fiat doblo
fiat doblo
fiat doblo
fiat doblo
fiat doblo
fiat doblo
fiat doblo
23.12.2009.
u 12:00
“Nova dimenzija” slogan je kojim je predstavljen Doblo. Nastao je na novoj platformi, a zahvaljujući kojoj je na raspolaganju međuosovinski razmak od 277,5 cm.
Pogledaj originalni članak

Gradski dostavnjaci sve su traženija roba, kao i njihove putničke izvedbe. Značajan udio ovdje svakako pripada Fiatu s modelom Doblo koji je dosad prodan u gotovo milijun primjeraka, a čiju smo novu generaciju prošlog tjedna imali priliku i sami isprobati na prometnicama talijanskog Torina.

Bi-link stražnji ovjes
“Nova dimenzija” slogan je kojim je predstavljen Doblo. Nastao je na novoj platformi, a zahvaljujući kojoj je na raspolaganju međuosovinski razmak od 277,5 cm. Osim vrlo solidne prostranosti putničke kabine, pogotovu u visinu, osnovni je obujam prtljažnika od 790 litara. U slučaju da to nije dovoljno, preklapanjem naslona stražnje klupe postiže se 3200 litara korisnog obujma. Velik prtljažnik dobiven je korištenjem novog “bi-link” stražnjeg ovjesa kojim je oslobođen dodatni prostor, ali i povećana nosivost automobila.

Dolazak u proljeće
Već na prvi pogled vidljivo je kako je riječ o vrlo velikom vozilu, a dizajnerski gledano mogli bismo reći kako je riječ o evoluciji i modernizaciji dosad poznatog modela, a ne ništa revolucionarno.

Korišteni materijali oku su ugodni i vrlo solidno izvedeni, a dosta pažnje posvećeno je sigurnosti putovanja. Na prezentaciji su rekli kako će ESP+EBD i četiri zračna jastuka biti dio serijske opreme, ali isto tako tu se neće naći i vrlo koristan i tražen klima-uređaj.

Govorimo li o putničkom izdanju, Doblo u osnovnoj izvedbi dolazi kao model s pet sjedala. Budući da to nekima nije dovoljno, opcijski paket nudi mogućnost još dva dodatna sjedala u trećem redu. Predviđena cijena za dva sjedala više je od tisuću eura, a mogu se nadoplatiti na svakom modelu, neovisno o pokretačkom agregatu.

Prvo, dojmovi u vožnji vrlo su dobri, ali dakako treba imati na umu da je u autu bio samo jedan suvozač, bez dodatnog opterećenja. Budući da po tom pitanju dosadašnji Doblo nije bio problematičan, i s obzirom na spomenuta poboljšanja, vjerujemo da se dobar početni dojam neće kasnije pokvariti. Dolazak na domaće tržište očekuje se u početku proljeća kada će biti poznate i cijene.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.