Promo

Fogg Mobile i Inventa podižu data roaming revoluciju

Foto:
Fogg Mobile (1)
Foto:
Fogg Mobile (1)
Foto:
Fogg Mobile (1)
Foto:
Fogg Mobile
VL
Autor
PR Članak
11.12.2012.
u 13:50
Podatkovni/data roaming jedna je od najvrućih tema u telekom industriji danas, jer mobilni operateri još uvijek masno zarađuju upravo na ovoj usluzi.
Pogledaj originalni članak

Europski mobilni operateri ovih dana pažljivo prate beta testing usluga švedske tvrtke Fogg Mobile. Ovaj uzbudljivi startup (www.foggmobile.com) donosi radikalno nov način korištenja interneta u inozemstvu, odnosno u roamingu, s Inventom kao svojim marketniškim partnerom.

“Ovakve prilike ne nailaze često. Inventa je otpočetka dijelila uzbuđenje oko ovog projekta koji potencijalno može promijeniti puno toga u svijetu mobilnih operatera, komunicirajući prije svega jednu krajnje optimističnu poruku: internet bi trebao biti dostupan svima, ma gdje se nalazili”, izjavila je Ana Kumer, medijska direktorica u Inventi.

Podatkovni/data roaming jedna je od najvrućih tema u telekom industriji danas, jer mobilni operateri još uvijek masno zarađuju upravo na ovoj usluzi. Europska zajednica je odnedavno regulirala glasovni/pozivni roaming, tako da je data roaming ustvari zadnji bastion nekontrolirane zarade.

Što uopće donosi Fogg? Umjesto dosadašnjih astronomskih računa koje korisnici uobičajeno plaćaju za podatkovni roaming, Fogg nudi jedinstveni paket od 10 GB, za samo 17 Eura (odnosno 149 SEK). Proces je krajnje jednostavan: umetanjem Fogg SIM kartice u vaš smartphone ili tablet, surfati možete u svim zemljama koje Fogg trenutno pokriva. Zasad su to Švedska i Danska, a uskoro, u prvoj polovici 2013., bit će to i Velika Britanija, Irska, Italija i Austrija. Usporedbe radi, ako ne koristite Fogg, ovakav podatkovni paket bi vas koštao oko 5000 Eura.

Digitalna marketinška agencija Inventa već godinu i pol usko surađuje s Fogg timom. Pobijedivši na inicijalnom natječaju početkom 2011., Inventa je praktično postala Foggov marketinški odjel, radeći na svim aspektima prezentacije, vizualne strategije i dizajna, od same web stranice do oblikovanja SIM ambalaže i mobilne aplikacije Fogg App, u suradnji s partnerima; agencijom Bunch i Pet minuta.

“Inventu smo odabrali prije svega zbog neuobičajene kombinacije njihovog golemog iskustva kako u online marketingu tako i u telekomunikacijama. Bilo je iznimno zabavno s njima razvijati Foggovu marketinšku strategiju, vjerojatno i zato što su se od prvog dana “zarazili” našom poslovnom idejom, pokazujući ogromnu strast za ovaj projekt i svaki njegov detalj, do onog najmanjega”, izjavio je Carl Magnus, Foggov osnivač i CEO.

“Ideja o pokretanju Fogga rodila se u svibnju 2010., dok sam u Parizu gledao predstavljanje prvog iPada. Vrlo brzo sam shvatio da je to početak jedne prave revolucije svijeta telekoma”, dodao je Carl Magnus. Iako su tada mnogi sumnjali u budućnost tableta, danas se već predviđa da će za nekoliko godina broj tableta nadmašiti broj mobitela.

Fogg je krenuo s prvim testiranjima 10. 12. 2012: ograničeni broj Fogg SIM kartica podijeljen je u Švedskoj i Danskoj, prije svega putnicima koji prelaze most Öresund.  

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr