Fond za okoliš

Fond za okoliš: Možemo pomoći proizvodnju hrvatskog auta

Foto: Robert Anić/Pixsell
Fond za okoliš: Možemo pomoći proizvodnju hrvatskog auta
29.03.2010.
u 19:57
- Pozivamo g. Majetića neka nam se obrati pismom namjere pa ćemo se dogovoriti! Mi raspolažemo nepovratnim sredstvima, vrlo povoljnim kreditima s počekom i niskim kamatama.
Pogledaj originalni članak

Je li pomoć da se što prije u Hrvatskoj počne proizvoditi električni automobil i hrvatski državni interes? Može li Fond za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost pomoći novcem da se takva proizvodnja u nas doista pokrene, pitali smo Lidiju Tošić, glasnogovornicu Fonda.

Dužni smo pomoći


Najšira javnost aktivnost toga fonda poznaje putem sustava vraćanja plastične ambalaže za 50 lipa.

– Dapače, pružanje takve pomoći to je naš posao! – potvrđuje Lidija Tošić.

– Pozivamo g. Majetića neka nam se obrati, sroči pismo namjere, pa ćemo se lako dogovoriti da o razgovaramo o svim potrebni pojedinostima. Osim toga, svake godine krajem lipnja Fond raspisuje natječaj za potporu projektima. Mi raspolažemo nepovratnim sredstvima, vrlo povoljnim kreditima s počekom i niskim kamatama, subvencioniramo kredite poduzetnicima koji su se u “zelenim” projektima zadužili kod komercijalnih banaka... – naglašava Lidija Tošić.

Fond se puni iz više izvora. Dijelom iz državnog proračuna, dijelom iz naknada poput onih koje za ispuštanje ugljikova dioksida pri godišnjoj registraciji vozila uplaćuju vlasnici vozila.

Potpora malima i velikima


– Novac pritječe i iz drugih domaćih i međunarodnih izvora, a naša je dužnost da ga iskorištavamo samo s jednim ciljem, onim koji utječe na okoliš. Podupiremo jednako male pojedinačne projekte, kao što i provodimo velike na nacionalnoj razini, kao što su poznati sustavi za recikliranje plastične i staklene ambalaže te električnog i elektroničkog otpada – naglasila nam je glasnogovornica Fonda Lidija Tošić.

MLADI ODLAZE

Nepalci, Filipinci, Egipćani... Strani radnici pohrlili u hrvatski grad. Domaće stanovništvo bježi: 'Zatvorili smo šest škola'

Stanovništvo Vrgorske krajine većinom čine stariji i nemoćni ljudi, dok se mladi, u potrazi za boljim životnim uvjetima, sve češće sele u zapadnoeuropske zemlje ili na obližnju Makarsku rivijeru. Prema popisu stanovništva, grad Vrgorac s 27 mjesnih odbora broji 5.911 stanovnika, no stvarni broj stanovnika na terenu procjenjuje se između 3.500 i 4.000

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 47

KR
kreont
08:13 30.03.2010.

Čini mi se da kod nas ima velikih lobista da se ovaj auto ne proizvede, kao i afera oko vatrogasnih kola.

IZ
izbrisan
08:33 30.03.2010.

Spezi Ti si tipican ogledni primjerak nase vlasti i inertnog ponasanja. Da su svi napredni tako mislili,ne bi jos ni kotac poznavali. Procitaj oba komentara ispod tvojeg.

CI
cickova
13:08 30.03.2010.

pardon... traku u proizvodnji KLASIČNIH automobila... brzopletost...