Testirali smo

Ford Fiesta Active: Gradski automobil prerušen u SUV

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Ford Fiesta Active
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Ford Fiesta Active
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Ford Fiesta Active
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Ford Fiesta Active
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Ford Fiesta Active
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Ford Fiesta Active
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Ford Fiesta Active
04.10.2019.
u 08:00
Neznatna povišenost Fiesti Active nije donijela nikakve prednosti, ali ni nedostatke. Poput klasične Fieste, u vožnji je uzorna, agilna i stabilna
Pogledaj originalni članak

Plastične zaštite iznad blatobrana, veći razmak od tla i 17” naplatci isprobanu Fiestu Active čine različitom od klasične Fieste. Osnovne dizajnerske linije, prostor u kabini, funkcionalnost, motorna gama i oprema, pak, jednaki su kod ova dva modela. Navedenim dodacima svrha je Fiestu Active vizualno približiti SUV modelima, iako ona, realno, sa SUV-ovima ima malo toga zajedničkoga. Od tla je Fiesta Active 1,8 cm odignutija u odnosu na Fiestu i trag kotača malo joj je širi (1 cm). Uz spomenute vizualne dodatke, to bi bilo to, što se tiče razlika od Fieste, odnosno sličnosti sa SUV-ovima.

Isprobani automobil dug je 440 centimetara i u povišenoj je inačici prvenstveno gradski. Komforno može povesti četiri odrasle osobe, peta je dobrodošla na kraćim relacijama. U unutrašnjosti prevladavaju kvalitetni materijali, zamjetna je visoka kvalita izrade. Oprema je odlična te, među ostalim, obuhvaća automatski klima-uređaj, 8-inčni zaslon, audio sustav, kontrole na kolu upravljača, grijana sjedala i grijani vjetrobran. tempomat, pomoć u zadržavanju u prometnom traku, LED dnevna i stražnja svjetla.

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Ford Fiesta Active
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Ford Fiesta Active
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Ford Fiesta Active
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Ford Fiesta Active
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Ford Fiesta Active
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Ford Fiesta Active
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Ford Fiesta Active

Neznatna povišenost Fiesti Active nije donijela nikakve prednosti, ali ni nedostatke. Poput klasične Fieste, u vožnji je uzorna, agilna i stabilna. Pod prednjim poklopcem testnog primjerka odličan je trocilindarski jednolitreni Ecoboost benzinac. Razvija 100 konjskih snaga i s preciznim 6-stupanjskim ručnim mjenjačem čini skladan spoj. Motor radi uglađeno, odličnog je odziva, a iz mirovanja do stotke Fiestu Active potjera za 12,5 sekundi. Postiže do 170 km/h. Deklarirano troši 4,3 l/100 km no mi to nismo ostvarili. Nama je tijekom testa Fiesta Active 1,0 Ecoboost u prosjeku trošila sedam litara. Ford Fiesta Active Plus stoji od 132.990 kn.

JAMES GANDOLFINI

Bivša supruga je pomahnitala nakon razvoda! Nabrajala starlete s kojima ju je varao i seksualne devijacije u kojima je uživao

Sit javnog pranja prljava obiteljskog rublja, Gandolfini je samo kratko komentirao da u njenim navodima nema istine te da su braku presudili psihički problemi s kojima se odbijala suočiti. Ljubavnu sreću pronašao je u zagrljaju bivše manekenke Deborah Lin. Vjenčali su se u ljeto 2008. u njezinu rodnom Honoluluu, a kum im je bio glumčev sin. Nakon što su postali ponosni roditelji djevojčice Liliane Ruth, činilo se kako su se Gandolfiniju sve kockice posložile. Sudbina je, međutim, za njega imala drukčiji plan.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.