Druga generacija Ford S-Maxa je dimenzijama ostala gotovo identična (dužina 479,6, međuosovinski razmak 285 cm), dok je dizajn ipak malo mekši, a ne više onako sportski kao kod prve generacije. Dakako, S-Max je dobio veliku šesterokutnu masku motora kao i svi Fordovi i nešto pitomoije linije. Ali, još uvijek je pojava, veliki masivni jednovolumen prilično dinamičnog izgleda.
Unutrašnjost je sada pročišćena, a na komandnoj ploči dominira veliki multimedijani ekran preko kojeg se upravlja većinom funkcija.
Sedmerosjed nudi treći red sjedala koji je primjeren za djecu, ali i vrlo praktično sklanjanje središnjeg sjedala u drugom redu ako vam treba šest sjedala, ravnu podnicu ako se spuste sva sjedala u drugom i trećem redu, kao i još mnogo kombinacija prilagodbe sjedala.
Novost je opcijsko elektronsko obaranje sjedala u drugom i trećem redu koje se pritiskom gumba može obaviti iz prtljažnika.
A ono što veseli je da se vozne osobine kod S-Maxa nisu mijenjale. I dalje je to najbolji vozački auto u segmentu, koji se u vožnji može mjeriti i sa limuzinama.
U ponudi motora novost je 1,5-litreni Ecoboost sa 160 KS koji vrlo solidno pokreće velikana, do stotke stiže za 9,9 s, a najveća brzina je 200 km/h. Potrošnja je uz pažljiviju vožnju oko 9 l/100 km (tvornička 6,5 l/100 km). Dvolitreni Ecoboost razvija 240 KS i dolazi sa 6-brzinskim automatikom. U prijenosu se pomalo osjeti gubitak snage, ali i dalje je to moćan stroj.
Ipak, kod nas će tradicionalno biti traženiji dizelaši. U ponudi je 2-litreni TDCI u četiri varijante – sa 120, 150, 180 i 210 KS (bi-turbo), Najslabiji dizelaš dostupan je samo sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem, dok su jači modeli dostupni i sa 6-stupanjskim Powershift mjenjačem s dvije spojke (za razliku od benzinca). Isprobali smo 180 KS i ručni mjenjač, puca od snage uz realnu potrošnju od 7,5-8 l/100 km.
U Hrvatsku stiže krajem svibnja, a cijena još nije poznata. U Njemačkoj kreće od 31.150 eura.
>> Ford predstavio S-Max Concept - jednovolumen za zahtjevne