Ford je na Salonu automobila u Los Angelesu službeno predstavio najavljeni električni SUV koji je dobio kultno ime Mustang, koje je dosad bilo rezervirano samo za sportske automobile. Ford Mustang Mach-E donosi novi, drugačiji sjaj tom Fordovu prepoznatljivom brendus 55-godišnjom tradicijom, a Amerikanci tvrde da će svakako opravdati ime Mustang bez obzira što ga pokreće elektromotor(i). Bit će dostupan u dvije pogonske verzije. Početnu pokreće elektromotor snage 258 KS i 410 Nm okretnog momenta koja se prenosi na stražnje kotače. Snažnija varijanta ima dodatni elektromotor od 50 kW za prednju osovinu i ukupno razvija 338 KS i 581 Nm okretnog momenta. Najveća brzina oba modela je 185 km/h.
A top model “Performance GT” koji na tržište stiže u proljeće 2021. godine donosi 465 KS i 830 Nm, uz, dakako, pogon na sva četiri kotača.
GT s mjesta do 100 km/h stiže za manje od četiri sekunde, a najveća brzina je unatoč velikoj snazi umjerenih 200 km/h. Naravno, najveća brzina ograničena je zbog potrošnje struje. A Mustang Mach-E se nudi uz dva različita paketa baterija. Manji sa 75 kWh ima domet od 480 kilometara prema WLTP-u, a veći baterijski paket s kapacitetom baterija od 99 kWh ima domet od 600 kilometara prema WLTP-u.
Omogućeno je i brzo punjenje do maksimalne snage punjenja od 150 kW. S manjom baterijom se tako može napuniti za 40 minuta do 80 posto kapaciteta baterija, odnosno nakon 10 minuta punjenja dobiva se domet od 93 km.
Iako izgleda vrlo robusno, Mach-E je dugačak 471 cm, što je 8 cm kraće od originalnog Mustanga od kojeg je i 3 cm uži (188 cm), ali je, dakako, viši - ukupna visina je 160 cm. Prtljažnik prima 402 l, a dodatni od 100 litara je i sprijeda.
Početna cijena Ford Mustang Mach-E je u Njemačkoj 46.900 eura.
i to čudo na bateriju da nosi ime mustang? svašta