Citroën C-Elysée, trovolumenska kompaktna limuzina razvijena rame uz rame s bratskim Peugeotom 301, stigla je u Hrvatsku. Ova francuska mjera protiv krize cjenovno starta od 82.900 kuna. Početnu izvedbu pokreće benzinski VTi motor sa 72 konjske snage, iz obitelji PureTech, no u osnovnom paketu opreme ne donosi klima-uređaj i radio CD MP3, već se ti elementi nalaze u izvedbama sa srednjom razinom opremljenosti. Takav C-Elysée - model Seduction - košta od 91.900 kuna, a donosi još, primjerice, grijane i el. podesive retrovizore, preklopivu stražnju klupu 2/3-1/3, maglenke, vanjske retrovizore i kvake u boji karoserije.
U osnovnom Attraction paketu opreme Citroën C-Elysée ima ABS, ESP, četiri zračna jastuka, daljinsko centralno zaključavanje, el. servo upravljač, Isofix, prednje električne podizače stakala, putno računalo.
Novi model razvijen je u Francuskoj, a proizvodi se u Španjolskoj. Po pristupačnoj cijeni nudi oku ugodan i robustan automobil dovoljno prostran da udovolji zahtjevima prosječne obitelji. Vanjske dimenzije (443 cm dug, 171 cm širok i 147 cm visok, uz međuosovinski razmak od 265 cm) dobro su iskorištene pa C-Elysée ima prostranu putničku kabinu. S raspoloživih 506 litara njegov je prtljažnik među najvećima u klasi.
Uz novi benzinski motor VTi 72 - s prosječnom potrošnjom od 5,3 l/100 km, te uparen s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem - C-Elysée u benzinskoj gami nudi i novi motor VTi 115, sparen s ručnim ili automatskim mjenjačem. Dostupan je i u dizelskoj inačici s već provjerenim motorom HDi 92, koja košta od 96.900 kuna.
Bogu hvala, počeli su se, nakon duge pauze, ponovno proizvoditi auti kod kojih je dizajn u službi funkcionalnosti. Što ne znači da nije lijep. Naprotiv. Nema velike mrtve kutove, nema spušten krov iznad stražnjih sjedala pa ima mjesta i za odrasle. Ima veliki prtljažnik, cijena je korektna... Ako su kvalitetu zaista podigli (kako proizvođač kaže) bit će to izvrsna kupnja (vrijedi i za blizanca, Peugeot 301).