novo na tržištu

FOTO C-Elysée - francuska mjera protiv krize stigla 
u Hrvatsku

Foto: Citroën
citroën c-elysée (1)
Foto: Citroën
citroën c-elysée (1)
Foto: Citroën
citroën c-elysée (1)
Foto: Citroën
citroën c-elysée (1)
Foto: Citroën
citroën c-elysée (1)
Foto: Citroën
citroën c-elysée (1)
Foto: Citroën
citroën c-elysée (1)
Foto: Citroën
citroën c-elysée (1)
Foto: Citroën
citroën c-elysée (1)
Foto: Citroën
citroën c-elysée (1)
Foto: Citroën
citroën c-elysée (1)
Foto: Citroën
citroën c-elysée (1)
Foto: Citroën
citroën c-elysée (1)
24.01.2013.
u 15:07
C-Elysée košta od 82.900 kn, a izvedba s klimatizacijskim uređajem i radijem stoji 91.900 kuna
Pogledaj originalni članak

Citroën C-Elysée, trovolumenska kompaktna limuzina razvijena rame uz rame s bratskim Peugeotom 301, stigla je u Hrvatsku. Ova francuska mjera protiv krize cjenovno starta od 82.900 kuna. Početnu izvedbu pokreće benzinski VTi motor sa 72 konjske snage, iz obitelji PureTech, no u osnovnom paketu opreme ne donosi klima-uređaj i radio CD MP3, već se ti elementi nalaze u izvedbama sa srednjom razinom opremljenosti. Takav C-Elysée - model Seduction - košta od 91.900 kuna, a donosi još, primjerice, grijane i el. podesive retrovizore, preklopivu stražnju klupu 2/3-1/3, maglenke, vanjske retrovizore i kvake u boji karoserije.

U osnovnom Attraction paketu opreme Citroën C-Elysée ima ABS, ESP, četiri zračna jastuka, daljinsko centralno zaključavanje, el. servo upravljač, Isofix, prednje električne podizače stakala, putno računalo.

Novi model razvijen je u Francuskoj, a proizvodi se u Španjolskoj. Po pristupačnoj cijeni nudi oku ugodan i robustan automobil dovoljno prostran da udovolji zahtjevima prosječne obitelji. Vanjske dimenzije (443 cm dug, 171 cm širok i 147 cm visok, uz međuosovinski razmak od 265 cm) dobro su iskorištene pa C-Elysée ima prostranu putničku kabinu. S raspoloživih 506 litara njegov je prtljažnik među najvećima u klasi.

Uz novi benzinski motor VTi 72 - s prosječnom potrošnjom od 5,3 l/100 km, te uparen s 5-stupanjskim ručnim mjenjačem - C-Elysée u benzinskoj gami nudi i novi motor VTi 115, sparen s ručnim ili automatskim mjenjačem. Dostupan je i u dizelskoj inačici s već provjerenim motorom HDi 92, koja košta od 96.900 kuna.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 5

FU
Fulgencije
18:18 24.01.2013.

Bogu hvala, počeli su se, nakon duge pauze, ponovno proizvoditi auti kod kojih je dizajn u službi funkcionalnosti. Što ne znači da nije lijep. Naprotiv. Nema velike mrtve kutove, nema spušten krov iznad stražnjih sjedala pa ima mjesta i za odrasle. Ima veliki prtljažnik, cijena je korektna... Ako su kvalitetu zaista podigli (kako proizvođač kaže) bit će to izvrsna kupnja (vrijedi i za blizanca, Peugeot 301).

CR
crocro
20:35 24.01.2013.

Ljudi nemaju novaca za ovaj automobil, ino koji imaju ti niti ne pomišljaju na kupnju ovakvog automobila. Automobili će se prodavati onda kada se cijene osjetno spuste. Ovo je tipičan automobil koji ne nudi ništa novo. Završna obrada tvrda plastika. Prodati će se automobili u recesijskim vremenima oni koji su mali, funkcionalni, štedljivi, mala cijena registracije i mala cijena toga vozila. Sada različita vozila trunu na lagerima. Ovaj automobil na slici, ne mogu reći da ne valja, može biti dobar, ali siromašni građani ga mogu teško kupiti. Njegova cijena bi trebala biti negdje između 55-60.000 kuna. Niti lipu više i to s asvom opremom. A oni koji bi se prodavali najbolje, da su dobre kvalitete, da su manjih dimenzija, i da solidno izgledaju ne bi smjeli koštati više od 45.000-50.000 kuna. A doći će vrijeme kada će se cijene sniziti, samo tko će to čekati.

BO
bomba
22:07 24.01.2013.

pogledao sam peugeot 301 Bez veze. Uzak u odnosu na dužinu. Pogledam opremu dizelaša i cijenu i odem vidjedi renault fluence. Ista klasa auta po meni ista kvaliteta ali komfor je veći a cijena manja za iste ili slične karakteristike dizel motora. Renault fluence je bolji a jeftiniji, pravo oboteljsko auto tko ne prelazi abnormalnu kilometražu.