za siromašna tržišta

FOTO Citroën C-Elyseé - udoban i prostran za manje od 90.000 kuna

Foto: ''
'C-Elysee35_nnn_aut_261012.j'
Foto: Citroën
citroën c-elyseé (1)
Foto: ''
'C-Elysee03_nnn_aut_261012.j'
Foto: ''
'C-Elysee05_nnn_aut_261012.j'
Foto: ''
'C-Elysee18_nnn_aut_261012.j'
Foto: ''
'C-Elysee02_nnn_aut_261012.j'
Foto: ''
'C-Elysee04_nnn_aut_261012.j'
Foto: Citroën
citroën c-elyseé (1)
Foto: Citroën
citroën c-elyseé (1)
Foto: Citroën
citroën c-elyseé (1)
Foto: Citroën
citroën c-elyseé (1)
Foto: Citroën
citroën c-elyseé (1)
Foto: Citroën
citroën c-elyseé (1)
Foto: Citroën
citroën c-elyseé (1)
11.11.2012.
u 14:00
Na naše tržište stiže u siječnju 2013., a osnovni će model prema najavama koštati manje od 90.000 kuna
Pogledaj originalni članak

C-Elyseé je limuzina koji teži biti što prostranija i udobnija te pritom stajati osjetno manje od prosječnog predstavnika kompaktne klase. U vrijeme krize cijena je uvjerljivo najvažniji faktor za odabir novog automobila. Shvatili su to brojni proizvođači i tako se u posljednje vrijeme na tržištu pokrenuo trend limuzina koje nude mnogo prostora za malo novca. C-Elyseé je brat Peugeota 301 i odgovor na Škodu Rapid i Seat Toledo. Ovo nije izvedenica postojećeg Citroëna već potpuno novorazvijen automobil, što je jasno vidljivo i po vanjskom i po unutarnjem dizajnu.

C-Elyseé se proizvodi u Španjolskoj, a prodavat će se na tržištima Azije i istočnog dijela Europe. Dug je 443 centimetara i na stražnjoj klupi pruža raskošnu količinu prostora za noge. I prtljažnik od 506 litara je vrlo velik, a unutrašnjost je domišljato dizajnirana. Ovdje ne prevladava jeftin osjećaj, iako se plastiku ne bi moglo svrstati među najkvalitetniju.

Sjedala su vrlo udobna, isti takav je i ovjes te je odmah jasno da je ovaj automobil svim karakteristikama prilagođen racionalnoj i smirenoj obitelji. Citroën je tijekom razvoja vodio računa o stanju prometnica u zemljama u kojima će se ovaj automobil prodavati te je najveći naglasak stavio na udobnost na takvim podlogama. Osim toga, udaljenost od podloge veća je od običajene tako da penjanje na rubnjake i ‘ležeći policajci’ ne predstavljaju problem. Najveći adut novog C-Elyseé bez sumnje je cijena. Početkom prodaje u siječnju iduće godine najjeftiniji model će kod nas stajati manje od 90.000 kuna, no za sada nije poznato kako će on biti opremljen.

NAJAVLJUJU POČETAK RADOVA

RS ne odustaje od zračne luke u Trebinju, a evo zašto je to jako loše za stanovništvo na jugu naše države

Bez obzira na to što dubrovački političari upozoravaju da BiH obvezuje Konvencija o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, tzv. ESPOO Konvencija, kao i Protokol o strateškoj procjeni okoliša uz Konvenciju o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, Dodik je nedavno izjavi da je specifičnost lokacije dala mogućnost i drugima da utječu na gradnju, ali da oni unatoč tome neće odustati od projekta

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.