Na tržištu nikad nije bila bolja ponuda kompaktnih limuzina. Jedan od razloga sigurno je i kriza pa mnogi nude puno prostora za razuman novac. Opel Astra sedan u toj je klasi senator, neprekidno još od 1985. godine. Nova je Astra sedan stigla kao četvrta karoserijska izvedba nakon peterovratne, karavanske i GTC varijante.
Međuosovinski razmak isti je kao i kod peterovratne uzvedbe, ali je sedan 24 cm duži pa je sa 465,8 cm stigao do dužine koju su nekad imale za klasu više limuzine. Time je najviše profitirao prtljažnik koji prima 460 (+90 l) do 1010 litara. Dakako, minus četverovratnih limuzina je manji otvor prtljažnika. U opremi Enjoy prtljažnik se otvara automatski, putem tipke na ključu.
Limuzinska Astra izgleda vrlo skladno. Naprijed je istovjetna ostatku Astra obitelji, a straga vrlo slična većoj Insigniji. Pokretana snažnim i štedljivim 1,7-litrenim CDTI motorom od 130 KS i 300 Nm te u kombinaciji sa 6-brzinskim ručnim mjenjačem ostavlja dojam poželjnog gutača kilometara, pa bi se lako moglo dogoditi da - osim obiteljske lumuzine - Astra sedan postane recesijski poslovni auto, uzimajući dio tržišnog kolača Insigniji.
Performanse su vrlo dobre. Najveća joj je brzina 203 km/h, a do stotke ubrza za 10,8 sekundi. Izmjerili smo prosječnu potrošnju od 5,1 litre. Bogata oprema Enjoy između ostalog sadrži dvozonsku automatsku klimu, putno računalo, CD/MP3/radio, 17-inčne alu naplatke, tempomat, dnevna svjetla, metalik boju. S obzirom na odličan motor i bogatu opremu cijena od 160.540 kuna čini se realnom.
@sttipe Zemni plin nema usporedbe s butanom-propanom. Zemni plin se na sobnim temperaturama neda ukapljiti nego ga je jedino moguce komprimirati u specijalne celicne boce a onda auto ima malu autonomiju. Butan-propan je u plinskim bocama u tekucem stanju i po litri volumena plina daju kilometrazu skoro kao i benzin.