Među rijetkima ste koji pri kupnji automobila ne moraju gledati na svaku kunu, a k tome ste i zaljubljenik u dizajn i moderne tehnologije? Peugeot je baš takvog vozača imao na umu kad je kreirao 508 RXH. Vizualno nastao na modelu 508, pokupio je njegov profinjen dizajn, no RXH nastavak - osim hibridnog pogona sa 200 konja - donio mu je posebne detalje koji naglašavaju (i) robusnost. Također, viši je i širi (482x153x186 cm).
Najprestižniji i najnapredniji Peugeot može se pohvaliti posebnim HYbrid4 pogonom. Kombinaciji dizelskog i elektromotora - koja rezultira pogonom na sva četiri kotača, budući da dizelaš sa 163 konja progoni prednje kotače dok elektromotor sa 37 KS tjera stražnje - dodan je i pilotirani sekvencijalni mjenjač sa šest stupnjeva prijenosa. Rezultat je atraktivan i vrhunski opremljen i prostoran automobil, uvjerljiv i na cesti i izvan nje. No, prosječno troši šest litara na stotinu prijedenih km, a obećanoj potrošnji od 4 l/100 km bliže bismo bili da smo vozili većinom po gradu, gdje je moguće više se kretati samo na struju. Otvorena cesta podiže potrošnju, jer se u zahtjevnijim uvjetima elektromotoru pridružuje i dizelaš.
To se posebno odnosi na mod Sport, koji je na raspolaganju vozačima koji i od hibrida traže žustrinu. Većina će ipak pretežno automatici prepustiti da bira pogon optimalan za trenutne uvjete vožnje. Peugeot 508 RXH s mjesta do 100 km/h ubrza za 8,8 sekundi, a potegne do 213 km/h. Je li hibrid po cijeni od 339.900 kn isplativ? I dalje nije, jer je bitno skuplji od dizelaša. Hibridi su i dalje prvenstveno stvar prestiža, želje za posjedovanjem naprednih tehnologija. I ekološke osviještenosti, naravno.
>> FOTO Dovoljno zabavan za vožnju, ali i poslovan za ozbiljan dojam
francuski trabant,