Google će dozvoliti korisnicima da odluče što će se dogoditi sa njihovim podacima nakon što umru ili više nisu aktivni na internetu te će time postati prva kompanija koja će se \"pozabaviti\" sa tom osjetljivom temom, piše BBC.
Korisnici će moći odlučiti što sa podacima nakon smrti na e-mailu, socijalnoj mreži Google Plus i drugim korisničkim računima. Moći ćete izabrati da se nakon nekog vremena podaci izbrišu ili da se pošalju određenim ljudima.
Digitalni zagrobni život
Korisnici interneta diljem svijeta zabrinuti su što se događa s tim podacima nakon što napuste ovaj svijet. \"Nadamo se da će vam ova nova mogućnost omogućiti planiranje digitalnog \'zagrobnog života\', na način da će zaštititi vašu sigurnost i privatnost te vašima najmilijima učiniti život lakšim nakon što odete\", napisali su iz Googlea.
U vlasništvu kompanije iz Kalifornije su i YouTube, platforma za dijeljenje slika Picasa te Blogger. Google je izvijestio da će korisnici moći birati hoće li njihovi podaci biti izbrisani nakon tri, šest, devet ili 12 mjeseci od kada postanu neaktivni. Alternativa opcije je da se podaci pošalju drugim osobama.