NA TESTU

Gradska namjena i potrošnja idu u korist trocilindraša

Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Nissan Micra
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Nissan Micra
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Nissan Micra
Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL
Nissan Micra
26.12.2013.
u 17:00
Već početna Micra donosi ESP, prednje i bočne zračne jastuke, zračne zavjese, audio uređaj s komandama na upravljaču, bluetooth...
Pogledaj originalni članak

Redizajnirana Nissan Micra četvrte generacije ima bitno izmijenjen prednji i stražnji kraj - dizajnerski usklađen s novim modelima japanskog proizvođača, poput Jukea ili sasvim novog Qashqaija. Djeluje markantnije, dok je solidna prostranost koju nudi ostala njezin adut.

Upravljač presvučen kvalitetnom kožom odlično sjeda u ruke i općenito je u Micri vozačka pozicija vrlo ugodna. Središnji dio kokpita izrađen je od plastike s klavirskim sjajem i dio je paketa opreme Look koji za 4000 kuna nudi i automatski klima uređaj, 15” alu naplatke, maglenke, automatsko paljenje svjetala i senzore za kišu te je definitivno dobro uložen novac.

Ispod poklopca motora testnog primjerka je poznati 1,2-litreni trocilindraš sa 80 KS, koji bi i dalje trebao biti najtraženiji model. Zvrkast trocilindarski zvuk prati živahnost koja se čini bolja nego na papiru (13,7 do 100 km/h), dok najveća brzina od 170 km/h jamči i dobre performanse na dužim putovanjima. Ipak, najbitnija je potrošnja od 6,2 l/100 km, koliko smo izmjerili u mješovitoj vožnji. Već početna Micra odlično je opremljena, pogotovo sa sigurnosnog aspekta. Osim ESP-a, donosi i bočne zračne jastuke i zračne zavjese, ali i audio uređaj s komandama na upravljaču, bluetooth, usb ulaz... I dalje se Micre za europsko tržište proizvode u Indiji. Micra s Acenta Look opremom košta 82.500 kuna, dok je dodatak za metalik boju 2200 kuna.

>> FOTO Posebna Nissan Micra za 30. godišnjicu modela

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

N1
Nešo.15
08:32 31.12.2013.

Najbolji gradski auto: CHEVROLET Spark.