DACIA SPRING

Gradski SUV na struju stiže kao novi najpovoljniji električni auto na tržištu

Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
Foto: Dacia
11.03.2021.
u 10:53
U Francuskoj Dacia Spring stoji od 12.403 eura - kad se odbije državni poticaj - odnosno od 89 eura mjesečno, a u Hrvatsku bi ovaj gradski strujić dug 373 cm trebao stići tijekom jeseni
Pogledaj originalni članak

Izbacivanjem novog modela na tržište, Dacia otvara novo poglavlje u svojoj povijesti. Naime, marka poznata po povoljnim automobilima zakoračila je u električnu eru. Model Spring potpuno je električan, prvi električni automobil marke Dacia, i na mnogim je tržištima već najavljen kao najjeftiniji električni automobil u zemlji. Primjerice, u Francuskoj Dacia Spring stoji od 12.403 eura (kad se odbije državni bonus), odnosno od 89 eura mjesečno. U Hrvatskoj se Dacia Spring očekuje na jesen, a tada će svoje prve primjerke dočekati i Francuzi, za koje će se mogućnost naručivanja automobila otvoriti 20. ožujka. Cijene za naše tržište još nisu poznate, no i kod nas je Spring najavljen kao najpovoljniji električni automobil na tržištu, pa možemo očekivati zanimljivu ponudu. Dovoljno je pomisliti na za broj manji Renault Twingo Electric, iz iste grupacije, koji trenutačno slovi za najjeftiniji električni auto u Hrvatskoj. Bez ekološkog bonusa, Spring u Francuskoj stoji 16.990 eura.

Ovaj novi gradski električni automobil SUV izgleda u interijeru bi trebao ponuditi dovoljno prostora za četiri odrasle osobe. Po WLTP protokolu mjerenja, između dva punjenja baterije autonoman je 230 kilometara u mješovitom ciklusu vožnje, odnosno 305 km u gradskim uvjetima. Njegov elektromotor od 33 kW/44 KS uparen je s baterijom od 27,4 kWh. Litij-ionskoj bateriji na DC punjaču treba manje od jedan sat da se napuni do 80 posto kapaciteta. Na kućnoj utičnici za potpuno mu punjenje treba gotovo 14 sati.

Dacia Spring nudit će se u tri verzije. Prva je namijenjena maloprodaji, privatnim korisnicima. Druga je poslovna verzija za tvrtke i usluge dijeljenja automobila, a treća, dostavnjak s prtljažnikom impresivne zapremnine (čak 1100 litara), na tržištu se očekuje iduće godine. Dacia Spring u početnoj će inačici biti opremljena ručnim klimatizacijskim uređajem, Bluetooth radiom, USB ulazom, LED dnevnim svjetlima… Bogatiji paket opreme obuhvaća i navigaciju, stražnju kameru i radare, upečatljive  narančaste detalje, rezervni kotač, metalik boju. Takav, Confort Plus Spring u Francuskoj stoji 18.490 eura, odnosno 13.498 eura kad se uračuna državni poticaj. Iako izgleda robusno, Dacia Spring je gradski automobil. Dugačak je 373 centimetra, 158 cm je širok i 151 cm visok. Sa svim sjedalima u upotrebi, u prtljažnik prima 290 litara. S preklopljenim naslonom stražnje klupe u prtljažni prostor stane 620 litara.

'BULJI U NETFLIX, U KAMPANJI GA IGNORIRALI...'

Ponižavajući posljednji dani u uredu američkog predsjednika: Kako je Biden ostao usamljen i nepoželjan

Bidenov se život dramatično promijenio u posljednja tri mjeseca. Nakon što je ušao u godinu inzistirajući da je dovoljno spreman da se ponovno kandidira i pobijedi Trumpa, Biden je ipak odustao od predsjedničke utrke 21. srpnja, podržavši Kamalu Harris za predsjednicu.  Tada je u roku od samo nekoliko sati, Biden (81) - prestao biti relevantan

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

IN
invazijaleptira
12:31 20.03.2021.

Izgleda odlicno, probao bih ga ako bude u mms rent a car-u.

Avatar Golum
Golum
10:49 12.03.2021.

Ajd mi pojasni strucnije. Kolika je garancija na baterije? Zasto baterije nemaju kapacitet za autonomiju voznje min 500km a da ih ne moram prebacivati na punjenje sistemom trenja ili eventualno sjediti negdje sat vremena da se napuni i koliko kosta izmjena baterija?

Avatar Golum
Golum
12:55 11.03.2021.

300km i idemo na punjac. Ispada da bi auto vise trebao biti na punjacu nego u voznji.