TOYOTA

Hibridna tehnologija uvukla se u sve pore nove Corolle

Foto: PR FOTO
Toyota Corolla
Foto: PR FOTO
Toyota Corolla
Foto: PR FOTO
Toyota Corolla
Foto: PR FOTO
Toyota Corolla
Foto: PR FOTO
Toyota Corolla
Foto: PR FOTO
Toyota Corolla
Foto: PR FOTO
Toyota Corolla
Foto: PR FOTO
Toyota Corolla
Foto: PR FOTO
Toyota Corolla
Foto: PR FOTO
Toyota Corolla
Foto: PR FOTO
Toyota Corolla
Foto: PR FOTO
Toyota Corolla
Foto: PR FOTO
Toyota Corolla
Foto: PR FOTO
Toyota Corolla
20.02.2019.
u 16:00
Dva su mu ključna aduta: novorazvijena globalna arhitektura (TNGA) omogućila je i dinamičniju vožnju i veću sigurnost, a dizajneri su dobili veću slobodu da svakom karoserijskom obliku podare zaseban stil
Pogledaj originalni članak

Toyota je na španjolskoj Mallorci predstavila novu, 12. generaciju Corolle. Japanski je kompakt ponovno pod dobro poznatim imenom - nakon što se nekoliko godina Toyotin kompakt prodavao kao Auris - primio uzde u svoje ruke, s idejom da tržišno zauzme što veći dio europskog C segmenta.

Dva su mu ključna aduta: novorazvijena globalna arhitektura (TNGA) omogućila je i dinamičniju vožnju i veću sigurnost, a dizajneri su dobili veću slobodu da svakom karoserijskom obliku podare zaseban stil. Očita je razlika između sportskog hatchbacka, uglađenog karavana Touring Sports te prestižne i prostranije limuzine. Ne manje važno, s novom je Corollom Toyota proširila svoju hibridnu liniju. Hatchback i Touring Sports prvi su modeli koji nude izbor dva hibridna pogona - poboljšani 1,8-litreni sa 122 konjske snage i novi 2-litreni koji razvija 180 konja.

Također, prvi se put limuzinska Corolla nudi s 1,8-litrenim hibridnim pogonom. Kako bi se naglasilo ustrajanje marke na hibridnoj tehnologiji - od koje se u Hrvatskoj očekuje 60-postotni tržišni udio - svaka se od verzija nove Corolla nudi samo s po jednim konvencionalnim motorom, 114 konja snažnim 1,2-litrenim turbobenzincem za hatchback i Touring Sports, odnosno 1,6 motorom od 132 KS za limuzinu. Zvučna izolacija osjetno je poboljšana na svim verzijama.

Usporedo s međunarodnom prezentacijom ovog noviteta u Španjolskoj, nova Corolla već je pred vratima hrvatskih salona. Prodaja počinje 1. ožujka, a Corolla stoji od 139.900 kuna za 1,2T inačicu, odnosno 175.900 kn za 1,8 HSD. Karavan je oko 7000 kn skuplji. Paketi opreme su Sol, Sport i Luna. Od atraktivnijih detalja u bogato opremljenom interijeru svakako valja spomenuti digitalnu instrumentnu ploču i odličnu izvedbu head-up displaya.

 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

PU
paul-umpe
11:55 21.02.2019.

jos uvjek je Toyota kanta.Auto za 5 max 10 godina ali ne smije preci 100000km.Ne sjecam se kad sam vidio na cesti Toyotu stariju od 10 godina