Toyota je na španjolskoj Mallorci predstavila novu, 12. generaciju Corolle. Japanski je kompakt ponovno pod dobro poznatim imenom - nakon što se nekoliko godina Toyotin kompakt prodavao kao Auris - primio uzde u svoje ruke, s idejom da tržišno zauzme što veći dio europskog C segmenta.
Dva su mu ključna aduta: novorazvijena globalna arhitektura (TNGA) omogućila je i dinamičniju vožnju i veću sigurnost, a dizajneri su dobili veću slobodu da svakom karoserijskom obliku podare zaseban stil. Očita je razlika između sportskog hatchbacka, uglađenog karavana Touring Sports te prestižne i prostranije limuzine. Ne manje važno, s novom je Corollom Toyota proširila svoju hibridnu liniju. Hatchback i Touring Sports prvi su modeli koji nude izbor dva hibridna pogona - poboljšani 1,8-litreni sa 122 konjske snage i novi 2-litreni koji razvija 180 konja.
Također, prvi se put limuzinska Corolla nudi s 1,8-litrenim hibridnim pogonom. Kako bi se naglasilo ustrajanje marke na hibridnoj tehnologiji - od koje se u Hrvatskoj očekuje 60-postotni tržišni udio - svaka se od verzija nove Corolla nudi samo s po jednim konvencionalnim motorom, 114 konja snažnim 1,2-litrenim turbobenzincem za hatchback i Touring Sports, odnosno 1,6 motorom od 132 KS za limuzinu. Zvučna izolacija osjetno je poboljšana na svim verzijama.
Usporedo s međunarodnom prezentacijom ovog noviteta u Španjolskoj, nova Corolla već je pred vratima hrvatskih salona. Prodaja počinje 1. ožujka, a Corolla stoji od 139.900 kuna za 1,2T inačicu, odnosno 175.900 kn za 1,8 HSD. Karavan je oko 7000 kn skuplji. Paketi opreme su Sol, Sport i Luna. Od atraktivnijih detalja u bogato opremljenom interijeru svakako valja spomenuti digitalnu instrumentnu ploču i odličnu izvedbu head-up displaya.
jos uvjek je Toyota kanta.Auto za 5 max 10 godina ali ne smije preci 100000km.Ne sjecam se kad sam vidio na cesti Toyotu stariju od 10 godina