Na testu: Lexus RC 300h F Sport

Hibridni kupe više voli krstarenje nego oštre zavoje

Foto: Igor Šoban/Pixsell
Lexus RC 300h F Sport
Foto: Igor Šoban/Pixsell
Lexus RC 300h F Sport
Foto: Igor Šoban/Pixsell
Lexus RC 300h F Sport
Foto: Igor Šoban/Pixsell
Lexus RC 300h F Sport
Foto: Igor Šoban/Pixsell
Lexus RC 300h F Sport
Foto: Igor Šoban/Pixsell
Lexus RC 300h F Sport
Foto: Igor Šoban/Pixsell
Lexus RC 300h F Sport
Foto: Igor Šoban/Pixsell
Lexus RC 300h F Sport
Foto: Igor Šoban/Pixsell
Lexus RC 300h F Sport
Foto: Igor Šoban/Pixsell
Lexus RC 300h F Sport
Foto: Igor Šoban/Pixsell
Lexus RC 300h F Sport
Foto: Igor Šoban/Pixsell
Lexus RC 300h F Sport
Foto: Igor Šoban/Pixsell
Lexus RC 300h F Sport
18.03.2019.
u 06:30
Model RC je pravi luksuzni coupe D segmenta u kojem je sve, baš kako se i očekuje, usmjereno na vozača i vozač se zaista ugodno osjeća za upravljačem. Materijali i oprema su vrhunski i sve što dodirnete u kabini je ugodno
Pogledaj originalni članak

Lexus, luksuzni Toyotin brend baš kao i sama matična japanska tvrtka, ponosi se svojom hibridnom tehnologijom. Tako kod Lexusa i atraktivni sportski kupe modeli kao što je RC koji smo imali prilike isprobati dolaze s hibridnim pogonom, pa nema bojazni od previsoke potrošnje goriva kakvu bismo mogli očekivati od benzinca, a s druge strane izbjegnut je dizelski motor ispod poklopca motora koji je u Toyotinoj gami još uvijek prisutan samo kod velikih terenskih automobila poput Hiluxa i Land Cruisera.

Model RC je pravi luksuzni coupe D segmenta u kojem je sve, baš kako se i očekuje, usmjereno na vozača i vozač se zaista ugodno osjeća za upravljačem. Materijali i oprema su vrhunski i sve što dodirnete u kabini je ugodno. Uz vozača, pravi komfor ima i suvozač, ali i dvoje odraslih putnika na stražnjoj klupi koji će, doduše, morati ući kroz prednja vrata. Prtljažnik nudi solidnih 340 litara.

Ispod poklopca motora testnog modela 300h s F Sport opremom je jedini pogonski sklop u prodaji na našem tržištu, koji se sastoji od 2,5-litrenog benzinskog motora sa 181 KS, a uz elektromotora od 143 KS zajedno hibridni sustav donosi 223 KS. Elektromotor ima najveći okretni moment od 300 Nm od 0 do 3340 o/min, dok benzinac ima 221 Nm od 4200 do 5400 o/min. To se vrlo dobro nadopunjuje u vožnji, pa tako RC uz kontinuirani e-CVT mjenjač, koji je u Lexusu vrlo ugodan i tih pa i kod snažnih ubrzanja u dobro izoliranu unutrašnjost dopire tek malo buke, u svim režimima vožnje daje uvjerljiv dojam.

Do stotke stiže za 8,6 sekundi, a najveća brzina je 190 km/h. Zbog sportskog ovjesa i niskog težišta ležanje na cesti je odlično, pogotovo u agilnijem sportskom modu, ali osjeti se da to ipak nije čistokrvni sportaš kakva smo možda očekivali s obzirom na atraktivan i agresivan sportski izgled, već fini dinamični automobil koji se najbolje vizi komforno na dugim rutama. Specificiranu potrošnju od 4,7 l nismo uspjeli postići, ali ni prosječnih 7 l/100 km za kupe od 223 KS nije nimalo loše. RC ima početnu cijenu od 392.900 kuna, dok s bogatom opremom F Sport košta 459.700 kuna.

VIDEO Stižu veće kazne za vozače:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

IB
ibiza
16:12 18.03.2019.

sa potrosmjom svi lazu...