Honda je nedavno u prodaju pustila slabije dizelsko izdanje CRV-a. Ispod poklopca motora skriva novi 1,6-litreni dizelski stroj od kojeg se mnogo očekuje. Na test smo ga dobili u kombinaciji s osnovnim, Comfort paketom opreme. Iz 1597 ccm obujma na raspolaganju je snaga od 120 KS i to pri 4000 okretaja, dok je već od 2000 o/min na raspolaganju izvrsnih 300 Nm maksimalnog okretnog momenta. CR-V već od 1600 okretaja ima zavidnu razinu momenta koja je dovoljna i za 457 cm dug SUV. Iako to brojke ne pokazuju (0-100 km(h za 11,2 s), ovako opremljen CR-V je dosta poletan i okretan, što se može zahvaliti i činjenici da dolazi isključivo s pogonom samo na prednju osovinu. Postiže maksimalnu brzinu od 182 km/h, a prosječna potrošnja tijekom testa bila je 5,4 l/100 km, što je odličan rezultat.
Precizan upravljač, te dobro odmjeren 6-stupanjski ručni mjenjač elementi su koje svakako svrstavamo među adute testnog modela. Novi mjenjač i motor, smanjenog obujma, doveo je i do smanjenja kompletne težine vozila za 116 kilograma, na 1541 kg. Tu je i prostrana putnička kabina, kao i prtljažnik obujma 589 litara.
Kao što smo i spomenuli, testni primjerak opremljen je početnim, Comfort paketom opreme. Dvozonski automatski klima uređaj, 17-colni alu naplatci, USB utor, komande audio uređaja na upravljaču, tempomat, vozačevo sjedalo podesivo po visini, električni podizači svih stakala... To su samo neki od elemenata osnovne opreme. Doplatiti bi svakako trebalo za prednje maglenke te parking senzore, što bi povisilo cijenu. Comfort izvedba stoji 219.840 kuna, a za nešto bogatiji Elegance primjerak treba dodati nešto više od 15 tisuća kuna.
Odlicno vozilo ! Nazalost , najebali ste ,ako zakacite prikolicu (i onu malecku) veoma brzo vam ode (sve ispod -diferencijal) a toliko jeftino da ga mijenjaju u njihovim servisima (nikad manje od 2000 evra) sretno.