Hondinu gamu dopunila je dizelska izvedba modela CR-V, pokretana 1,6 i-DTEC agregatom, premijerno uvedenim u Civic.
Dizelaš razvija 120 KS. Iz Honde ističu da je novi agregat najlakši dizelski motor u klasi s impresivno niskom potrošnjom goriva. U kombiniranoj vožnji, tvornički deklarirana potrošnja iznosi mu 4,5 l/100 km. Motor je 47 kg lakši od 2,2 i-DTEC agregata, a čitav pogonski sklop je 116 kg lakši od pogonskog sklopa CR-V-a s 2,2 i-DTEC motorom. Manja težina za sobom je povukla još neke dorade, pa su prilagođeni amortizeri, opruge, kočnice. Povećana je krutost stražnjeg ovjesa. Uz novi motor u CR-V se ugrađuje i nov, kompaktan i lagan mjenjač. Honda CR-V 1,6 i-DTEC košta od 219.840 kn, a dolazi uz prednji pogon.
Uz novi dizelski motor, Hondin zastupnik predstavio je i svoj Centar rabljenih vozila, koji već radi u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Osijeku. Sva rabljena vozila prolaze strogi kontrolni pregled i provjeru prijeđene kilometraže. Pružaju usluge zamjene vozila po principu staro za novo ili staro za staro. Daju jamstvo na određena vozila iz Hondinog programa, a rabljeno vozilo može se naručiti i rezervirati.
>> Honda će u Tokiju predstaviti sportski dvosjed i SUV
>> Honda povlači hibride Insight i CR-Z s europskih tržišta?