Mnogi Hrvati već godinama odlaze u Njemačku po automobile, privučeni nižim cijenama i većim izborom rabljenih vozila. Iako su informacije o troškovima i postupku uvoza lako dostupne na internetu, jedan korisnik Reddita odlučio je dodatno se raspitati o detaljima. Njegovo pitanje o iskustvima s uvozom automobila iz Njemačke potaknulo je nekoliko korisnika da podijele svoja iskustva.
Jedan korisnik, koji je nedavno uvezao automobil iz okolice Kölna, opisao je svoje troškove i postupak: "Platio sam vozilo 13,000 eura, a ostali troškovi uključuju 70 eura za autobus, 211,6 eura za tablice, oko 100 eura za vinjete i gorivo, 54 eura za certifikat proizvođača, 571,86 eura poreza, 114 eura za gospodarenje otpadom, 82 eura za homologaciju, 52 eura za tehnički pregled i 308 eura za registraciju." Također je napomenuo važnost poznavanja njemačkog jezika ili pomoći prijatelja jer je u njegovom slučaju bilo potrebno dogovarati sve na njemačkom jeziku.
Drugi korisnik istaknuo je da ga je put do Njemačke i nazad koštao 450 eura, auto 19,000 eura, dok su carina, homologacija, osiguranje, tehnički pregled i registracija ukupno iznosili dodatnih 850 eura. Dodao je kako bi sličan automobil u Hrvatskoj platio barem 2,500 eura više.
Jedna korisnica ispričala je kako cijela njezina obitelj vozi aute iz Njemačke: "Sva naša vozila su iz uvoza, uglavnom iz Njemačke. Samo jedan auto smo doveli šlepom (600 eura od granice s Nizozemskom), dok smo za ostale išli osobno." Opisala je postupak homologacije, carine i registracije te savjetovala da se raspita unaprijed o pojedinostima kako biste izbjegli nepotrebne troškove.
>>> FOTO Znate li što znače ove lampice u automobilima? Zbog nekih morate odmah ugasiti vozilo!
Ako imaš 20,000 eura za auto , onda ga možeš kupiti i u Hrvatskoj za 22.