UVOZ AUTOMOBILA

Hrvati podijelili iskustvo kupnje auta u Njemačkoj: 'Isti bi u Hrvatskoj bio 2,500 eura skuplji'

Foto: pixabay
automobili
Foto: pixabay
automobili
Foto: pixabay
automobili
14.11.2024.
u 07:02
S obzirom na visoke cijene i poreze, mnogi kupci traže što povoljnije opcije, često se odlučujući za alternativne načine nabavke.
Pogledaj originalni članak

Mnogi Hrvati već godinama odlaze u Njemačku po automobile, privučeni nižim cijenama i većim izborom rabljenih vozila. Iako su informacije o troškovima i postupku uvoza lako dostupne na internetu, jedan korisnik Reddita odlučio je dodatno se raspitati o detaljima. Njegovo pitanje o iskustvima s uvozom automobila iz Njemačke potaknulo je nekoliko korisnika da podijele svoja iskustva.

Jedan korisnik, koji je nedavno uvezao automobil iz okolice Kölna, opisao je svoje troškove i postupak: "Platio sam vozilo 13,000 eura, a ostali troškovi uključuju 70 eura za autobus, 211,6 eura za tablice, oko 100 eura za vinjete i gorivo, 54 eura za certifikat proizvođača, 571,86 eura poreza, 114 eura za gospodarenje otpadom, 82 eura za homologaciju, 52 eura za tehnički pregled i 308 eura za registraciju." Također je napomenuo važnost poznavanja njemačkog jezika ili pomoći prijatelja jer je u njegovom slučaju bilo potrebno dogovarati sve na njemačkom jeziku.

Drugi korisnik istaknuo je da ga je put do Njemačke i nazad koštao 450 eura, auto 19,000 eura, dok su carina, homologacija, osiguranje, tehnički pregled i registracija ukupno iznosili dodatnih 850 eura. Dodao je kako bi sličan automobil u Hrvatskoj platio barem 2,500 eura više.

Jedna korisnica ispričala je kako cijela njezina obitelj vozi aute iz Njemačke: "Sva naša vozila su iz uvoza, uglavnom iz Njemačke. Samo jedan auto smo doveli šlepom (600 eura od granice s Nizozemskom), dok smo za ostale išli osobno." Opisala je postupak homologacije, carine i registracije te savjetovala da se raspita unaprijed o pojedinostima kako biste izbjegli nepotrebne troškove.

>>> FOTO Znate li što znače ove lampice u automobilima? Zbog nekih morate odmah ugasiti vozilo!

Foto: Igor Kralj/PIXSELL
Zagreb: Automobil VW Tiguan Allspace

NAJAVLJUJU POČETAK RADOVA

RS ne odustaje od zračne luke u Trebinju, a evo zašto je to jako loše za stanovništvo na jugu naše države

Bez obzira na to što dubrovački političari upozoravaju da BiH obvezuje Konvencija o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, tzv. ESPOO Konvencija, kao i Protokol o strateškoj procjeni okoliša uz Konvenciju o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, Dodik je nedavno izjavi da je specifičnost lokacije dala mogućnost i drugima da utječu na gradnju, ali da oni unatoč tome neće odustati od projekta

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

Avatar Driver
Driver
09:30 14.11.2024.

Ako imaš 20,000 eura za auto , onda ga možeš kupiti i u Hrvatskoj za 22.

Avatar raznosač_pice
raznosač_pice
08:08 14.11.2024.

Kupujem samo novo.

Avatar grbadeva
grbadeva
08:02 14.11.2024.

Predzadnji i zadnji auto sam kupio u D. Predzadnji sam nakon pet godina prodao za tisuću € manje nego što sam ga ukupno platio, a zadnji me je ukupno koštao cca 4000 € manje nego na domaćem tržištu polovnjaka. No to mi je razumljivo, jer na našem tržištu novijih polovnjaka sigurno je više od 50% onih iz uvoza.