Fitness startup

Hrvatski Madbarz u elitnom društvu svjetskih startupova

Foto: Madbarz
Madbarz
Foto: PR
madbarz
Foto: PR
madbarz
26.06.2016.
u 17:59
Fitness startup koji je razvio uspješnu aplikaciju za vježbanje vlastitom težinom dobio 120.000 dolara nove investicije
Pogledaj originalni članak

Hrvatski fitness startup dio je nove generacije elitnog svjetskog tehnološkog akceleratora Techstars u Londonu. Od više od 1000 prijava u program je primljeno 11 kompanija od kojih je jedna Madbarz, što je golem uspjeh za ovaj sedmeročlani tim. Madbarz je alumni tim Zagrebačkog inkubatora poduzetništna (ZIP), a njegovi osnivači, Luka Macner i Nikola Mratinić, u Techstarsovu programu će raditi do 20. rujna, pri čemu će imati priliku razvijati i unaprjeđivati Madbarz pod vodstvom široke mreže mentora iz kompanija kao što su Google, Facebook, Microsoft, Amazon, eBay, Samsung, Oracle i mnogi drugi. Proizvod Madbarza je mobilna aplikacija za treniranje vlastitom težinom, dakle alat koji svakoj osobi, neovisno o tjelesnoj formi, pomaže u dolasku do željenih rezultata, pa čak i do potpune transformacije. Sve to čini kroz sustav koji se sastoji od cijelog niza unaprijed kreiranih treninga, mogućnosti kreiranja vlastitih treninga prema osobnim potrebama te praćenja napretka kroz detaljne statistike.

Kako nam je objasnio Luka Macner, aplikacija je lansirana prije otprilike godinu dana i trenutačno ima oko 700.000 korisnika, a svaki dan se registrira 2000 novih. U zadnjih godinu dana odrađeno je više od dva milijuna treninga, a prosječno vrijeme zadržavanja u aplikaciji je oko 20 minuta, kazuje L. Macner.

– U samoj aplikaciji imamo opciju da “respectaš” nečiji workout, nešto slično kao Facebook like, tjedno naši korisnici podržavaju jedni druge s otprilike 50.000 respecata – dodaje Luka Macner.

Inače, Madbarz kao brend nastao je 2013. kada je Luka Macner okupio globalni community koji se bavi treniranjem vlastitom težinom te nakon nekog vremena odlučio sam graditi alate upravo njima namijenjene jer na tržištu nije bilo na taj način usmjerenog proizvoda.

– Fitness market je dosta zasićen aplikacijama za treniranje različitih sportova, no ako pričamo o bodyweightu, odnosno treniranju vlastitom težinom, možemo reći da je taj dio tržišta dosta mlad, za razliku od, primjerice, aplikacija za trčanje ili teretanu, te aplikacije postoje već gotovo deset godina i imaju između 10 do 80 milijuna korisnika. Na našem tržištu ima tek nekoliko konkurenata, no nitko ne nudi kompletno rješenje poput nas – kazuje Luka Mecner te dodaje kako oni osim samog vježbanja nude i dodatne sadržaje, poput planova prehrane, dok im biznis model počiva na tzv. freemiumu, odnosno osnovna je aplikacija besplatna, a plaćaju se dodatni sadržaji.

Zasad je u Madbarz investirao TractionTribe, a pri samom početku od osnivanja prošli su i program ZIP-a (Zagrebačkog inkubatora poduzetništva).

– Ulaskom u Techstars dobili smo i 120.000 dolara, a vjerujem – kaže Luka Mecner – da ćemo uz mentore izoštriti fokus i brže se razvijati te, naravno, osvojiti još veći broj korisnika.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.