Isprobali smo

Ide glatko i brzo, a benzin troši na kapaljku

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Corolla
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Corolla
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Corolla
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Corolla
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Corolla
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Corolla
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Corolla
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Corolla
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Corolla
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Corolla
05.04.2019.
u 13:22
Gradska je vožnja najveća prednost Toyotinih hibrida, što zbog nenadmašno niske potrošnje, manje od dizelaša, a što zbog izuzetne glatkoće i mirnoće u vožnji. Ovaj novi hibridni sustav nudi i bitno smanjenju buku mjenjača pri ubrzanjima te krstarenju autocestom
Pogledaj originalni članak

Nova Corolla nudi brojne novosti u odnosu na svog prethodnika Aurisa, a jedna od bitnijih je novi snažniji hibridni pogonski sklop, koji se temelji na 2-litrenom benzincu koji uz elektromotor sinergijski razvija 180 KS i 191 Nm okretnog momenta. Slabija hibridna opcija sa 122 KS, već poznata iz Priusa, korektna je, ali oni koji vole dinamičnije automobile zamjeraju joj nedovoljno snage. Za njih je možda “prezelena”. Ovaj je stroj dinamičniji, što uostalom potvrđuje i ubrzanje do stotke od 8,1 s.

Smanjena buka i vibracije

Maksimalna je brzina ipak zbog potrošnje ograničena na 180 km/h. U vožnji je Corolla TS zaista dinamična, pogotovo u sportskom modu vožnje i pri ručnim promjenama (putem polugica iza upravljača) umjetno stvorenih šest brzina e-CVT mjenjača. U svakodnevnoj vožnji najbolje je koristiti mod “normal” ili čak “eco” koji u gradskoj vožnji ima najviše smisla, a i dalje Corollu pokreće dinamično.

Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Corolla
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Corolla
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Corolla
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Corolla
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Corolla
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Corolla
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Corolla
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Corolla
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Corolla
Foto: Slavko Midžor/PIXSELL
Toyota Corolla

Gradska je vožnja najveća prednost Toyotinih hibrida, što zbog nenadmašno niske potrošnje, manje od dizelaša, a što zbog izuzetne glatkoće i mirnoće u vožnji. Ovaj novi hibridni sustav nudi i bitno smanjenju buku mjenjača pri ubrzanjima te krstarenju autocestom. Prosječno smo pri dinamičnoj vožnji, uglavnom gradom i ponešto zagrebačkom obilaznicom, trošili 6,6 l/100 km benzina, što smatramo odličnim rezultatom za ovako velik automobil sa 180 konja.

Cijena od 146.900 kn

Kavanska Corolla dugačka je 465 cm uz 270 cm međuosovinskog razmaka i u unutrašnjosti, pogotovo na stražnjoj klupi, pruža osjetnije više mjesta od hatchbacka. Dakako, i u prtljažniku, koji prima 520 litara.

Nova Corolla zaista je atraktivna i u obiteljskoj TS verziji, pogotovo u Sport izdanju s 18” naplacima, crnim krovom i metalik bojom. Od modela koji je izazivao ravnodušnost, Corolla se prometnula u auto koji izaziva emocije, a to potvrđuju brojni pogledi koje privlači na cesti. S ovim hibridnim sklopom i Sport opremom stoji 228.500 kuna (210.900 kn uz Luna paket). Početna Corolla TS s turbobenzincem sa 116 konja stoji od 146.900 kuna.

Pogledajte gdje se nalaze kamere na hrvatskim cestama:

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 3

ZA
Zagy154
15:10 05.04.2019.

Moze li mi netko objasniti kakj je to kavanska corolla?

MO
modovisisajteMaraschino
12:23 06.04.2019.

a koliko se fosilnih goriva potroši za proizvodnju struje to nitko ne računa. električni automobili bi bili ok kad bi i proizvodnja električne energije i sama proizvodnja električnih automobila i hibrida bila ekološka. jedan problem zamjenjujemo drugim. ista stvar se događala prije 60 godina kada su gurali nuklearnu energiju kao sigurnu, ekološki i čistu energiju. električni automobili su možda i ekološki tijekom svojeg rada, ali proizvodnja njihovih dijelova kao i odlaganje u otpad baš i nisu ekološki