Može li netko u Europi ozbiljno ugroziti dominaciju Nijemaca u premium segmentu? Prema prvoj testnoj vožnji novog Infinitija Q50, nova limuzina srednje klase luksuznog brenda japanskog Nissana mogla bi biti za to sposobna. Mišićav i izrazito sportskog izgleda te sa stražnjim pogonom (opcijski dolazi s pogonom na sve kotače) prije svega rukavicu baca BMW-ovoj Seriji 3, ali i Audiju A4, Mercedesu C-klase, Volvu S60 i Lexusu IS. Za proboj na europsko tržište Infiniti je potražio pomoć Daimlera, pa je početni dizelski motor u Q50 2,2-litreni 4-cilindraš iz Mercedesa, koji su japanski inženjeri lagano doradili. Isprobali smo ga sa 7-stupanjskim automatskim mjenjačem koji glatko i beztrzajno mijenja brzine.
Performanse su vrlo dobre (231 km/h, 8,7 s do stotke), ali najveća prednost je štedljivost. U prosjeku troši 4,4 l/100 km. A tada smo sjeli u Q50 3,5h, sportski hibrid. Strelovito ubrzanje (5,1 s do stotke) zalijepilo nas je za sjedalo. Rezultat je to hibridnog pogona s direktnim odzivom. Elektromotor sa 67 KS poput turbopunjača pomaže 3,5-litrenom V6 benzincu od 302 KS. Zajedno razvijaju 364 KS i čak 546 Nm. Najveća brzina mu je elektronski ograničena na 250 km/h. Dakle, to je pravi sportski auto, a potrošnja mu je na razini dizelaša, u prosjeku 6,2 l/100 km.
Kud god prođete prstima u unutrašnjosti, jasno je da je završna obrada na premium razini te da su materijali luksuzni. Idealnu vozačku poziciju smo brzo pronašli, a na centralnoj konzoli dominiraju dva dodirna zaslona od 8\" i 7\" preko kojih se obavljaju gotovo sve funkcije. Q50 je sa 479 cm nešto duži od konkurenata pa nudi i više prostora na stražnjoj klupi. Prtljažnik prima 510 l (hibrid 400 l).
U Hrvatsku zasad dolazi samo dizelska varijanta sa tri paketa opreme te 6-brzinskim ručnim ili 7-brzinskim automatikom. Početna cijena iznosi 298.678 kuna.