PROMO

Investiranjem u lokalne servise, Total razvija mrežu po globalnim standardima

Foto: Total
Investiranjem u lokalne servise, Total razvija mrežu po globalnim standardima
10.12.2020.
u 15:20
Total podržava nezavisne automobilske i kamionske servise u Hrvatskoj kroz TQAS i TRTC koncepte koji nude visoku razinu usluge i originalne proizvode po globalnim standardima.
Pogledaj originalni članak

Francuska kompanija Total je krajem 2017. godine otvorila svoje lokalno predstavništvo u Zagrebu. Već sredinom iduće godine započela je primjena servisnog koncepta koji podrazumijeva sklapanje partnerstva s vlasnicima nezavisnih automobilskih i kamionskih servisa s ciljem da udruženim snagama pruže najbolji mogući tretman za vozila korisnika, od usluge koju pruža servis, do ulja i tekućina za održavanje vozila za čiju kvalitetu i porijeklo jamči Total.

Koncept TOTAL QUARTZ Auto Service (TQAS) konkretno se odnosi na auto servise, dok TOTAL RUBIA Truck Center (TRTC) pokriva kamionski segment. Oba koncepta su dio globalne Totalove servisne mreže koja trenutno broji preko 3200 članova širom svijeta. Za vlasnike servisa koji su dio TQAS i TRTC koncepta, članstvo donosi brojne prednosti.

Foto: Total
Total

Pored podrške kroz proizvode koji podmiruju potrebe hrvatskog tržišta, prednost je svakako sigurnost s kompanijom Total i korištenje snage ovog svjetski poznatog brenda kome vjeruju i krajnji korisnici i eksperti poput proizvođača vozila, mehaničara i timova u auto-moto sportu, među kojima su Citroën World Rally (WRC), Aston Martin Racing (WEC), DS-Techeetah (Formula E) i Estrella Galicia 0,0 Marcs VDS (Moto2).

Zahvaljujući inovativnim tehnologijama, Total je danas svjetski lider u proizvodnji i tržišnom plasmanu motornih ulja i maziva. Kroz TQAS i TRTC koncepte, Total nastoji zaposlenima u servisima prenijeti napredna tehnološka znanja koja su rezultat 60 godina posvećenih istraživanju i razvoju.

Investiranjem u novi izgled i brending, servis dobiva vidljivost i prepoznatljivost na tržištu. Za postizanje ovog cilja, Total neprekidno ulaže u promoviranje TQAS i TRTC koncepata, kao i u marketing i promocije usmjerene ka korisnicima usluga servisa, koji, s druge strane, mogu biti sigurni u svoj izbor i proizvode pod brendovima TOTAL i ELF.

Foto: Total
Total

Za članstvo u servisnoj mreži ne postoji ograničenje u smislu veličine, izgleda ili mjesta u kojemu se servis nalazi, ali postoje standardi kvalitete usluge koje Total očekuje od svojih partnera.

“U prvom planu su kvaliteta rada i visoka razina profesionalnosti koji se ogledaju kroz povjerenje korisnika i potencijal za razvoj” poručuje Zdravko Novosel iz kompanije Total Croatia, zadužen za razvoj TQAS mreže.

O proceduri prijave za članstvo u servisnoj mreži govori Vanja Folnović, zadužen za razvoj TRTC mreže u kompaniji Total Croatia: “Svi zainteresirani vlasnici servisa koji žele postati dijelom TQAS ili TRTC mreže mogu se javiti putem brojeva telefona, e-mail adresa ili obrasca za prijavu na web stranici total.hr, kao i putem Total Facebook stranice. Nakon što primimo upit, kolege koji rade na projektu kontaktiraju vlasnike, predstavljaju koncept i dogovaraju obilazak servisa, uz poštovanje svih mjera sigurnosti koje trenutna epidemiološka situacija nalaže”, dodaje Folnović.

Kroz podršku lokalnim partnerima i unapređenje korisničkog iskustva, Total nastoji pratiti potrebe tržišta kako bi na što bolji način prilagodio ponudu proizvoda iusluga i nastavio s investicijama u ovom strateški važnom poslovnom okruženju.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr