Hard test: Qashqai

Ispod sigurnosnog štita najsigurniji je kompaktni obiteljski automobil

Foto: Marko Prpić/Pixsell
04.04.2014., Zagreb - Mali test automobila Nissan Qashqai. Photo: Marko Prpic/PIXSELL
Foto: Marko Prpić/Pixsell
04.04.2014., Zagreb - Mali test automobila Nissan Qashqai. Photo: Marko Prpic/PIXSELL
Foto: Marko Prpić/Pixsell
Nissan Qashqai
Foto: Marko Prpic/PIXSELL
04.04.2014., Zagreb - Mali test automobila Nissan Qashqai. Photo: Marko Prpic/PIXSELL
22.02.2015.
u 17:00
Qashqai s ovim motorom i najbogatijom Tekna opremom stoji 240.932 kune, a starta s cijenom od 151.900 kuna za 1,2-litrenu turbobenzinsku izvedbu od 115 konjskih snaga
Pogledaj originalni članak

Nissan Qashqai druge generacije proteklu je godinu završio osvajanjem trećeg mjesta u nacionalnom novinarskom izboru automobila godine, u izboru HR auto 2015., te posebnog priznanja za najbolji crossover. Ovu je, pak, godinu otvorio titulom najsigurnijeg kompaktnog obiteljskog automobila 2014., prema testiranjima Euro NCAP-a.

Visoka razina sigurnosti

Pri tome je Qashqai posebno pohvaljen za izniman rezultat na testovima zaštite djece i odraslih putnika. Za tako visoku razinu sigurnosti zaslužne su i inovativne tehnologije Safety Shielda, kojima je opremljen i Qashqai s 1,6-litrenim dCi motorom od 130 KS i najbogatijom Tekna opremom, kojega smo podvrgnuli hard testu.

Izvornoj, prvoj generaciji aduti su bili odličan dizajn, kvaliteta materijala i izrade, vhunske vozne osobine, bogata oprema. Ukratko, odličan omjer uloženog i dobivenog. Kako konkurenciji ne bi dozvolio ni minute predaha, Qashqai je s novom generacijom evoluirao u svakoj od tih kategorija. Linije su mu još modernije i atraktivnije. Izgleda luksuznije, a dašak više klase donio je i u prostranijem interijeru. Dorađen je u detaljima, materijali su (još) kvalitetniji. U vožnji Qashqai nudi dobar spoj udobnosti, robusnosti, agilnosti i ekonomičnosti. Automobil je predvidiv, stabilan i lako upravljiv. Ugodno ga je voziti, ali udobnošću ne zaostaje puno ni stražnja klupa. Prostora za noge i glavu ima dovoljno. Prtljažnik prima 401 do 1569 l, a posebno nam se svidjela praktična pregrada zahvaljujući kojoj stvari ne lete po djelomično nakrcanom prtljažniku. Isprobanim 1,6-litrenim dCi motorom od 130 konjskih snaga smo zadovoljni. Tih je i uglađen, dobrog odziva.

Na izbor i 4x4 pogon

U prosjeku nam je tijekom testa trošio 6,5 l/100 km, dok mu je deklarirana potrošnja 4,4 l/100 km. Uparen je s preciznim ručnim mjenjačem sa šest stupnjeva prijenosa. Primjerak kojeg smo podvrgnuli hard testu ima prednji pogon, no izabrati se može i pogon na sva četiri kotača. Qashqai s ovim motorom i najbogatijom Tekna opremom stoji 237.800 kuna. Model starta s cijenom od 151.900 kuna za 1,2 turbobenzinac. U Hrvatskoj je najtraženija izvedba 1,5 dCi Acenta Nissan Connect koja stoji 187.912 kuna.

>> Nissan X-Trail, nastavak SUV priče

>> Kadjar - Renaultova verzija Nissan Qashqaija

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 4

AA
aaaaaaaaaaaa
21:24 24.02.2015.

U danasnje vrijeme automobila punih elektorinke pouzdajem se samo u japansku a tu europa kaska iza njih definitivno!

Avatar Milokliz
Milokliz
15:09 24.02.2015.

Japaaaaaaaaaaaaaaaaaan!

Avatar dr. Evil
dr. Evil
12:20 23.02.2015.

a nova Opel Antara Diesel 163 KS, je 178.000 kn...hmmm?!? Izgleda kao od stijene odvaljena dok Qashqai je više kao šminkerski kepec