U sklopu Opelovog plana predstavljanja čak 13 novih motora do 2016. godine, isprobali smo dva nova srednje velika motora koji će se ugrađivati u više njihovih modela poput Astre, Zafire Tourer, Cascade... Radi se o dva četiricilindraša, modernom turbobenzinskom 1,6-litrenom SIDI (engleska kratica za paljenje pomoću svjećica i izravno ubrizgavanje) koji razvija 170 KS i 1,6-litrenom CDTI turbodizelašu sa 136 KS.
Manje trošarine
Oba smo motora isprobali u Zafiri Tourer. Sa dizelašem smo se vozili od Beča do tvornice u mađarskom Szentgotthárdu oko 200 km autocestom i potrošnja nam je iznosila 6,1 l/100 km. Motor je tih i uglađen, a okretni moment od 320 Nm dostupan već od 2000 o/min osigurava dovoljno snage u svim režimima vožnje. Službeno, prema tvorničkim podacima prosječna potrošnja iznosi 4,1 l/100 km, a ispust CO2 je odličnih 109 g/km što će donijeti i manju trošarinu.
Razvoj motora je dug i zahtjevan. Primjerice, dizelski je motor 40 Opelovih inženjera u njihovom razvojnom centru u talijanskom Torinu razvijalo četiri i pol godine. Mukotrpan je to posao koji mora pomiriti razne zahtjeve, od male potrošnje, najmanje moguće buke, do trajnosti.
Rekord u klasi
Benzinac od 170 KS puca od snage i osjeti se bitna razlika u odnosu na dosadašnje Opelove turbobenzince koji su ipak malo kaskali za konkurencijom. Novi motor razvija 280 Nm okretnog momenta već od 1650 o/min, što je rekord u klasi. Zbog toga zaista vozaču daje komociju u vožnji. Iako se može voziti sportski, prije svega je napravljen za maksimalan komfor.