Jeep Compass već u osnovnom izdanju donosi sve što vozač može poželjeti. Sve sustave, sve elemente za komfor, sve asistente za sigurnost. Vozaču pomaže obilje elektronike, što se itekako osjeti, kako na asfaltu, tako i izvan njega. Primjerice, Compass donosi sustav za sprečavanje sudara s automatskim kočenjem, Adaptive Cruise Control, pomoć pri parkiranju, sustav nadzora mrtvog kuta.
Ime Jeep desetljećima je sinonim za robusnost, izdržljivost i sposobnost svladavanja težih terena. Novi je Compass dizajniran po uzoru na Grand Cherokee, a postavljen je na prilagođenu platformu modela Renegade. Ovaj je kompaktni SUV dug 439,4 centimetra, a stoji od 192.869 kn. Zahvaljujući kutijastom obliku i međuosovinskom razmaku od 267 centimetara putnička je kabina vrlo prostrana. U vožnji je ugodan, pregledan i lako je njime upravljati. Zvučna izolacija je odlična, pa putnike ne iritiraju zvukovi s ceste. U zavojima je Compass stabilan, naginje se tek neznatno. Neravnine upija odlično.
Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low dva su napredna stalna 4x4 sustava pogona koja i kod Compassa jamče legendarne Jeepove terenske sposobnosti. Oba pogona, Jeep Active Drive i Jeep Active Drive Low, automatski se prebacuju između 4x2 i 4x4 pogona za stalno upravljanje okretnim momentom i optimalno prianjanje kada je to potrebno. Svaki od ova dva inteligentna 4x4 sustava može poslati 100 posto dostupnog okretnog momenta na bilo koji kotač. Novi Jeep Compass nudi više pogonskih sklopova, a testni primjerak pogoni 2,0 Multijet dizelaš sa 140 konjskih snaga, uparen s odličnim – uglađenim i brzim – automatskim mjenjačem s devet stupnjeva prijenosa. Odlična kombinacija.
Pogledajte video o tome koliko vrijede vozačke dozvole i kada ih trebate zamijeniti:
140 konja je premalo za tu ksroseriju js imam tiguana sa 190 pa da ima vise nebi mu bilo od viska