C-KLASA CABRIOLET

Isprobali smo Mercedesov prvi kompaktni kabrio

Foto: Mercedes-Benz
Mercedes C-klasa Cabriolet
Foto: Mercedes-Benz
Mercedes C-klasa Cabriolet
Foto: Mercedes-Benz
Mercedes C-klasa Cabriolet
Foto: Mercedes-Benz
Mercedes C-klasa Cabriolet
Foto: Mercedes-Benz
Mercedes C-klasa Cabriolet
Foto: Mercedes-Benz
Mercedes C-klasa Cabriolet
Foto: Mercedes-Benz
Mercedes C-klasa Cabriolet
Foto: Mercedes-Benz
Mercedes C-klasa Cabriolet
Foto: Mercedes-Benz
Mercedes C-klasa Cabriolet
Foto: Mercedes-Benz
Mercedes C-klasa Cabriolet
Foto: Mercedes-Benz
Mercedes C-klasa Cabriolet
Foto: Mercedes-Benz
Mercedes C-klasa Cabriolet
Foto: Mercedes-Benz
Mercedes C-klasa Cabriolet
Foto: Mercedes-Benz
Mercedes C-klasa Cabriolet
08.06.2016.
u 11:00
U skladu s trendom širenja game modela u svim smjerovima u kojima potencijalni kupac pogleda, Mercedes-Benz stvorio je C-klasu Cabriolet
Pogledaj originalni članak

Kao uvod u novu sezonu vožnje pod otvorenim nebom, isprobali smo Mercedes-Benzov prvi kabriolet temeljen na C-klasi. Ovim je novitetom njemački premium proizvođač zaokružio ponudu kabrioleta s klasičnim mekanim krovom. Dizajnom podjednako cilja na luksuz i mladenačku zaigranost. S podignutim krovom, silueta kabrioleta s dvojim vratima najsličnija je onoj kod kupe izvedbe C-klase. Izgleda odlično - upečatljivo i dinamično. Sličan dojam ostavlja i u vožnji, jer savršeno balansira između opuštajućeg luksuza i utegnutog sportskog štiha, posebno uz opcijski AirMatic zračni ovjes, kao stvoren za zavojite ceste, kojih se C-Cabrio drži kao da je zalijepljen za asfalt. Ovo posebno vrijedi za AMG inačice.

Pogonsku grupu čine učinkoviti motori s rasponom snage od 156 do 333 KS. Uz svaki od motora može se izabrati novi 9G-Tronic automatski mjenjač, a uz neke i 4Matic pogon na sva četiri kotača. AMG sportski odjel dodatno je začinio C-klasu Cabriolet dodavši joj izvedbe sa 367, 467 i 510 konjskih snaga.

Interijer poznat iz ranijih inačica C-klase ne ostavlja prostora prigovorima. Ergonomski uzoran, nudi dovoljno prostora za 2+2 putnika. S obzirom na tip automobila, jasno je da je stražnja klupa tu za odlaganje stvari ili za prijevoz putnika na kraćim relacijama. S otvorenim krovom straga nije najugodnije, jer AirCap sustav usmjeravanja strujanja zraka preko putničkog prostora i AirScarf grijanje vratova putnika prvenstveno štite vozača i suvozača. Sa zatvorenim krovom, pak, teško se može naći razlika u odnosu na kupe, jer je izolacija vrhunska. C-Cabrio serijski je opremljen brojnim sustavima pomoći vozaču, kojem su na raspolaganju i najmoderniji informacijsko zabavni sustavi.

U skladu s pedigreom, C-klasi Cabriolet u platneni je krov ugrađen stakleni stražnji prozor. Krov se sklapa i rasklapa električnim putem, za što mu je dovoljno 20 sekundi. Krov se otvoriti i zatvoriti može i tijekom vožnje, službeno do brzine od 50 km/h, no sustav radi i do 60 km/h. C-klasa Cabriolet već je na našem tržištu, po cijeni od oko 50.000 eura.

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

PU
pulizg
21:08 08.06.2016.

savrsenstvo