Svi smo barem jednom u životu poželjeli posjedovati kabriolet ili barem maštali o vožnji pod otvorenim nebom, no vrlo je mali broj onih koji su se naposljetku odlučili za kupnju ili si uopće mogu priuštiti takav potez. Kabrioleti su zabavni i pružaju nezaboravan osjećaj vožnje s vjetrom u kosi, no ujedno su puno skuplji od standardnih automobila, osobito oni koji, umjesto uobičajenog platnenog, imaju limeni sklopivi krov.
Rabljeni kabrioleti drže cijenu
Kabriolete je moguće pronaći i rabljene, ali s obzirom na to da gotovo svi vrlo dobro drže cijenu, eventualno se isplati kupnja samo modela starijih od, recimo, deset godina. Oni, pak, najčešće dolaze s krovom koji je u najmanju ruku dotrajao, često i oštećen, a ima i primjeraka čiji je krov potpuno neupotrebljiv za normalnu vožnju. Čak i ako krov vašeg željenog rabljenog kabrioleta nema vidljivih oštećenja i čini se u savršenom stanju, ako je stariji od deset godina, velike su šanse da su vremenski uvjeti i zub vremena načeli materijal te utjecali na njegova svojstva zaštite od vjetra i kiše. Za razliku od ostalih dijelova karoserije, krov kod kabrioleta, osobito platneni, s vremenom se troši i stari kao i svaki drugi potrošnji materijal vašeg automobila. Dakle, bit će potrebno dodatno ulaganje kako biste sanirali oštećenja ili u cijelosti zamijenili krov. No zamjena platnenog krova, ako želite originalni, gotovo uvijek nema smisla jer mu cijena često nadmašuje cijenu upravo kupljenog rabljenog kabrioleta. Stoga je jedino razumno i isplativo rješenje angažiranje usluga profesionalnog tapetara.
Stakleni stražnji prozor
Cijene variraju ovisno o modelu kabrioleta, no ako se radi o otvorenim izvedbama uobičajenih gradskih automobila, poput Fiat Punta Cabrio, ili kompakata kao što je VW Golf Cabrio, zamjena platnenog krova stajat će vas oko 5000 kuna. U slučaju da je vaš kabriolet moderniji te da ima stražnji prozor od stakla, umjesto od plastike kakav se nalazi na starijim kabrioletima, cijena novog platnenog krova može se popeti i do 10.000 kuna, a često i više. U cijenu su uključeni krojenje i šivanje, skidanje starog i montiranje novog krova. Ako se radi o jeftinijoj verziji platnenog krova, cijeli proces traje oko dva dana, a za skuplje je izvedbe platnenog krova potrebno utrošiti desetak dana zbog posebnog procesa ugradnje staklenog stražnjeg prozora.