NA TESTU

Izgledom sportaš, uzorne dinamike i ne pretjerano žedan

Foto: Ivan Cvetković
Foto: Ivan Cvetković
Foto: Ivan Cvetković
Foto: Ivan Cvetković
Foto: Ivan Cvetković
05.06.2023.
u 13:24
Renault Clio E-Tech Engineered 145 Hibrid u 405 cm dugoj karoseriji ima automatski mjenjač i hibridni pogon, ali i čitav niz tehnoloških bisera, kao i sportske detalje koji asociraju na čistokrvne R.S. modele
Pogledaj originalni članak

Ne isplati se to u malom autu. Tu smo rečenicu puno puta čuli. U pravilu, takav komentar čujemo kad god je u pitanju manji, gradski automobil s nekim vidom napredne tehnologije ili opremom koju većina smatra luksuznom i rezerviranom za velike putne aute.

Poput automatskog mjenjača. Ili hibridnog pogona. Renault Clio E-Tech Engineered Hibrid ima oboje – i automatik i hibridni pogon – u svojoj 405 cm dugoj karoseriji. Dobro, ima i cijenu od 29.190 eura (s bogatom što serijskom, što dodatnom opremom), ali valja reći i da Clio već odavno nije samo gradski automobil. Prostranošću i udobnošću prometnuo se u multipraktik model idealan za gradsku vrevu, ali dobar i na putovanjima. Na prvu, većinu nas privuče izgled, a testni plavi Clio sa zlatnim detaljima izgleda odlično, glavna su nam asocijacija sportski R.S. modeli. Nije to slučajno, jer Clio je s ovim, unaprijeđenim hibridnim pogonskim sklopom snažniji od prethodnika te razvija 143 konjske snage, uz 205 Nm.

Najsnažniji je tako i hibrid (u klasi) i Clio. U vožnji je besprijekoran – brz odziv, agilnost, uglađena suradnja benzinca, elektromotora i mjenjača snažni su mu aduti. A uglađeni se automatik tako dobro uklapa u gradski stani-kreni ritam, kada do punog izražaja dolazi elektromotor i vožnja samo na struju, jednako kao i u monotone kilometre autocestom. Kreće na struju, tiho, a 1,6-litreni benzinac glasnije se javi tek kad ga žešće stisnete. Najzabavnija je vožnja otvorenom cestom, a upravo tada i hibridni Clio – koji se sam prebacuje između benzinskog i elektromotora - pruža najviše, u kombinaciji s malo tvrđim ovjesom. Nenametljiv, upravljiv, s dovoljnom rezervom snage za žustra pretjecanja. Vozaču je na izbor više modova vožnje, u prosjeku nam je hibridni Clio tražio 5 l/100 km.

VEZANI ČLANCI:

Sportski detalji s vanjštine nižu se i u kabini, gdje još nalazimo odlična sportska sjedala u kombinaciji umjetne kože i tkanine te okomito postavljen 9,3-inčni centralni dodirni zaslon multimedije. Ispod njega su, pohvalno, izdvojene fizičke tipke za često korištene funkcije. Instrumentna ploča je također digitalna, trokraki upravljač je obogaćen prečacima za funkcije bitne u vožnji. Kvaliteta materijala je za pohvalu, završna obrada je uzorna.

Prostora u kabini za vozača i suvozača ima i više nego dovoljno. Na stražnjoj klupi manji je komfor. Prtljažnik plaća danak smještaju baterije kapaciteta 1,2 kWh pa prima 300 litara (1069 l s preklopljenim sjedalima). Stavimo li sve ovo na hrpu, sportski štih, odlične vozne osobine i bogatu opremu, jasna je i cijena. Tko je manjih ambicija, Renault Clio kreće od 17.290 eura, s benzincem od 90 konja.

E-Tech Engineered najbogatija je razina opreme za Renault Clio te donosi sve raspoložive sustave za sigurnost i komfor (Easy Link, bežično punjenje mobitela, navigacija, automatski klima-uređaj, prepoznavanje prom. znakova, full LED svjetla, 17“ alu naplatci…), a testni je primjerak dodatno imao još i nadzor mrtvog kuta, kameru 360, pomoć pri parkiranju, sustav parkiranja bez ruku, paket Osvjetljenje, metalik boju, rezervni kotač.

>> VIDEO Spektakularan pogled iz zraka: Dron je pratio Večernjakovu biciklijadu, karavana stigla na cilj

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.