Nova Mazda3

Japanski predator usavršio je preciznost i učinkovitost

Foto: Mazda
mazda3 (1)
Foto: Mazda
mazda3 (1)
Foto: Mazda
mazda3 (1)
Foto: Mazda
mazda3 (1)
Foto: Mazda
mazda3 (1)
02.10.2013.
u 17:33
U Hrvatskoj novu Mazdu3 očekujemo 20. listopada, po cijeni od 119.165 kuna za 100 KS jaku benzinsku izvedbu
Pogledaj originalni članak

Mazda3, jedan od najvažnijih modela ovog japanskog proizvođača, u novom je izdanju predstavljena u okolici Barcelone, i to u obje karoserijske izvedbe - sport i sedan. Nova generacija \'trojke\' treći je model nastao na osnovi Skyactiv tehnologije, a poštuje i smjernice Kodo dizajna koji nas se tako dojmio na \'šestici\'. Gledano sprijeda, \'trojka\' i izgleda kao smanjena \'šestica\'. Nova svjetla daju joj izgled predatora. Agresivan nos skladno prelazi u dinamične bočne linije, što podržavaju i kraći prevjesi.

Praktična limuzina sa 458 cm od hatchback izvedbe duža je 12 cm. Povećan međuosovinski razmak od 270 cm osigurao je dovoljno prostran interijer. Vozačevo okruženje ergonomski je osmišljeno. Sve su komande na dohvat ruke. Vozaču je na raspolaganju i Active Driving Display, putem kojeg se bitne informacije projiciraju ispred vozača. Sve ostalo može se naći putem 7-inčnog ekrana osjetljivog na dodir. Kolo upravljača položeno je niže, a komforno sjedalo može se bolje podesiti prema vozaču. Prostora dovoljno imaju i putnici na stražnjoj klupi, koje je također zahvatio napredak tehnologije. Nova \'trojka\' prva je Mazda koja umrežava i putnike, i to putem novog sustava povezivosti u automobilu, MZD Connect.

Prtljažnik prima 419 litara kod limuzine odnosno 364 do 1263 l kod hatchbacka. Presložene proporcije, osim na prostranost, utjecale su i na stabilnost i sigurnost vožnje. Automobil je predvidljiv i precizan, ugodan u vožnji. Skyactiv šasija osigurava izvanredan odziv.

Novitet dolazi raskošno opremljen, a s popisa opreme - što serijske, što dodatne - izdvaja se čitava četa boraca za aktivnu i pasivnu sigurnost. Uz serijske prednje i bočne zračne jastuke te zračne zavjese, kao i ABS, pomoć pri kočenju, kontrolu stabilnosti i proklizavanja, automatsko reguliranje dugih svjetala, nudi se i sustav zadržavanja željene trake, održavanje razmaka, automatsko kočenje da se spriječi nalet na vozilo ispred, upozorenje na vozila koja prilaze straga...

U Hrvatskoj novu Mazdu3 očekujemo 20. listopada, po cijeni od 119.165 kuna za 100 KS jaku benzinsku izvedbu, već serijski odlično opremljenu. Za očekivati je da će tražena biti i benzinska izvedba od 120 KS, s cijenom od 142.265 kn te uz bogatiji Challenge paket opreme, koji je kod limuzine zapravo početni. Limuzina i hatchback G100 Challenge stoje 133.865 kn, dok dizelska ponuda starta od 166.939 kn.

>> Nova Mazda3 - ljepša, lakša, štedljivija i veća

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.