Nakon tri uspješne godine na tržištu i proizvedenih gotovo milijun primjeraka, Peugeot je redizajnirao 208-icu, svoj najprodavaniji model na tržištu.
Osvježenje izgleda očekivano nije veliko, jer je model 208 upravo zbog svog dizajna odlično prihvaćen kod kupaca pa se izmjene svode na blago redizajnirane svjetlosne sklopove sprijeda i straga, drugačiju masku hladnjaka te svježe boje karoserije, nove naplatke i veće mogućnosti personalizacije vozila.
Povezanost s telefonom
Posebno atraktivno izgleda s dvobojnim svjetlima, kromiranim obrubima maske i atraktivnim LED svjetlima.
Novost su i, primjerice, active city brake sustav kočenja u nuždi i MirrorScreen sustav povezivanja multimedijalnog sustava automobila i pametnog telefona te sustav pomoći pri parkiranju.
U unutrašnjosti je i dalje dobro prihvaćeni iCocpit s malenim kolom upravljača i velikim ekranom osjetljivim na dodir. Karakterizira ga također mali broj tipki. Sve suvišno, dakle, uklonjeno je.
Štedljivi i ekonomični PureTech i BlueHDi motori poboljšani su kako bi zadovoljili novu Euro 6 normu, a najzeleniji motor s unutarnjim izgaranjem trenutno na tržištu ispušta samo 79 g/km CO2.
GT line oprema
U ponudi su trocilindarski benzinci s jednom litrom obujma (sa 68 KS) te sa 1,2 litrom obujma od 82 i 110 konjskih snaga. Od dizelaša u ponudi su 1,6-litreni HDi motori koji redom nude 75, 100 i 120 konja.
Novost je i GT line izvedba koja donosi dinamičniji i sportskiji izgled te opremu (17" naplatke, crvena sportska sjedala...), a bit će dostupna uz 1,2 benzinac sa 110 KS i dizelaše od 100 i 120 KS. Redizajnom je blago osvježen i top model, sportski 208 GTI sa 200 konja.Novi Peugeot 208 na tržište stiže u lipnju, a očekuje se da će cijene biti na razini dosadašnjih.