Redizajn

Još luksuzniji Range Rover sada i uz hibridnih 404 KS

Foto: Land Rover
Range Rover
Foto: Land Rover
Range Rover
Foto: Land Rover
Range Rover
19.10.2017.
u 09:00
U 48 godina postojanja na tržištu je tek četvrta generacija prvog pravog luksuznog SUV-a koji i dalje predvodi trendove
Pogledaj originalni članak

Luksuzni SUV automobili danas su sve popularniji i sve je više proizvođača ušlo ili tek najavilo svoje predstavnike u toj kraljevskoj terenskoj klasi automobila. No samo je jedan origirinal koji je već 48 godina dostupan kupcima – Range Rover. Njegova tek četvrta generacija u gotovo 50 godina postojanja upravo je redizajnirana (proizvodi se od 2013.) i, dakako, donosi još više napredne tehnologije i premium detalja. A već pomalo izlizana fraza “za kazalište, ali i blatni makadam” mu još uvijek itekako stoji.

Dva 10-inčna zaslona

Izgled - koji s godinama kod Range Rovera tek evoluira i uvijek je prepoznatljiv - tek je blago izmijenjen. Dobio je novi prednji branik i masku hladnjaka, nova svjetla s LED Matrix tehnologijom, dok su u unutrašnjosti sada još bolji materijali. Unaprijeđen je i infotainment sustav, pa Range Rover sada dolazi s dva 10-inčna dodirna zaslona, kao i uz 12-inčni vitrualni kokpit te nove mogućnosti povezivanja s pametnim telefonima. Sada je dostupan i sa stražnjim masažnim sjedalima s 25 programa, kao i uz 4G Wi-Fi hotspot za do osam uređaja.

Foto: Land Rover
Range Rover
Foto: Land Rover
Range Rover
Foto: Land Rover
Range Rover
Foto: Land Rover
Range Rover
Foto: Land Rover
Range Rover
Foto: Land Rover
Range Rover
Foto: Land Rover
Range Rover
Foto: Land Rover
Range Rover
Foto: Land Rover
Range Rover

Osim konvencionalnih benzinskih i dizelskih motora, prvi se put nudi hibridni pogon u modelu Range Rover P400e. Riječ je o PHEV plug-in hibridu koji kombinira 2-litreni četverocilindrični benzinski motor s 300 KS i električni motor koji razvija 116 KS, pa sustav sinergijski isporučuje 404 KS i impresivnih 640 Nm okretnog momenta. Prijenos snage na sve se kotače vrši putem ZF-ova 8-stupanjskog automatika, a do stotke stiže za 6,4 s. Maksimalna mu je brzina 220 km/h. Samo na struju može prijeći 51 km, a potrošnja na 100 km s punom baterijom (punjenje traje 2,45 sati) je 2,8 l/100 km, uz emisiju CO2 64 g/km.

Standardna verzija od 5 m

U ponudi su još dizelaši 3,0 V6 i 4,4 V8 s 258 odnosno 339 KS te 3-litreni V6 benzinac od 340 ili 380 konja te 5,0 V8 s 525 konjskih snaga i top model SVAutobiography Dynamic s istim motorom ali 565 KS koji do stotke stiže za 5,1 s. Dimenzije su ostale nepromijenjene, dakle 499 centimetara i 292,2 cm međuosovinski razmak za standardnu verziju i 520 cm dužine i 312,2 cm međuosovinski razmak za dužu verziju. Cijene novog modela još nisu poznate, ali očekuje se da će biti na tragu dosadašnjih. Početni model s dizelskih 258 konja sada stoji 1,015.000 kuna.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.