EVOQUE CABRIOLET

Prvi kompaktni SUV kabriolet u Hrvatskoj po cijeni od oko 50.000 eura

Range Rover Evoque Cabriolet
Foto: Jaguar Land Rover
1/6
26.11.2015.
u 19:00

Izvedba s pogonom na sva četiri kotača od klasične je inačice preuzela napredne tehnologije koje olakšavaju kretanje po grubom terenu

Kad pomislimo da su na cesti već sve moguće (upotrebljive) kombinacije, neki od proizvođača potvrdi serijsku proizvodnju novog modela koji najprije isprovocira pomisao da je u pitanju šala. No, nije. Evoque Cabrio stvaran je serijski model koji će se od siječnja iduće godine moći naručiti i u Hrvatskoj. Kupci koji će za prvi luksuzni kompaktni SUV kabriolet na svijetu biti spremni dati oko 50.000 eura (uz bogatiju opremu) u svojim će ga garažama moći očekivati u ožujku.

Prvi Range Rover kabriolet

Bilo je već takvih najava, pa i proizvodnih izvedbi, ali ne u ovoj klasi. Range Rover Evoque kabriolet kombinira upečatljiv dizajn izvornika - dakle, kompaktnog SUV (Sport Utility Vehicle) modela - sa sofisticiranim mekim krovom koji ga pretvara u kabriolet upotrebljiv u svim vremenskim uvjetima. Originalni Range Rover Evoque tako je u svojoj top inačici zapravo elegantan kabriolet, prvi u obitelji Range Rovera. Novitet je ujedno - tvrdi proizvođač - najekskluzivniji i najsposobniji kabriolet na svijetu. Range Rover Evoque kabriolet osmišljen je tako da udovolji Land Roverovim rigoroznim standardima. Čvrstoća, rafiniranost, sigurnost, vozne osobine - u svim se kategorijama od inženjera tražio maksimum. Očekuje se da će u idućih pet godina globalno SUV tržište rasti za 20 posto. Pronalaskom nove niše unutar tog tržišta Evoque kabriolet trebao bi odigrati ključnu ulogu u nastavku Range Roverove 45-godišnje uspješne priče.

Najupečatljiviji detalj na vanjštini novog modela je, naravno, platneni krov oblikovan tako da ne naruši izvornu kupeovsku siluetu. Sklapajući mehanizam Z oblika spušteni krov potpuno poravnava sa stražnjim dijelom karoserije, kako se ne bi narušila uglađenost dizajna. Platneni krov modela Evoque Cabriolet najduži je i najširi trenutno ugrađen u neki serijski model. Sklopiti se može za samo 18 sekundi, a za podizanje mu treba 21 sekunda. I sklopiti i podići može se pri brzini do 48 km/h. Zahvaljujući vrhunskoj zvučnoj izolaciji, kad je krov zatvoren u interijeru se ne bi trebalo čuti ništa više buke nego u putničkoj kabini modela Evoque u klasičnoj izvedbi.

Luksuzno opremljena putnička kabina nudi prostor za četiri odrasle osobe. Prtljažnik zaprima 251 litru, a da se s ovim kabrioletom može i na skijanje svjedoči otvor za skije između stražnjih sjedala. Dakle, i njih možete utrpati u Evoque kabriolet.

Veliki dodirni ekran

Centralno mjesto u kabini izvedenoj u kvalitetnim materijalima zauzima novi 10,2-inčni ekran visoke razlučivosti te osjetljiv na dodir. Njime se upravlja najnovijom generacijom Jaguar Land Roverova infotainment sustava, InControl Touch Pro, koji debitira u Land Roveru. Podižući standard povezivosti za ovaj brand, InControl Touch Pro može se pohvaliti brzim odzivom, a objedinjuje integraciju pametnog telefona, navigaciju od vrata do vrata, 3G povezivost i premium sustav zvuka. Sigurnost ne smije biti zanemarena, pa stražnji dio karoserije krije integrirani sustav zaštite u slučaju prevrtanja.

U slučaju prevrtanja automobila, dvije aluminijske šipke u svega 90 milisekundi trebale bi oko putnika stvoriti prostor za preživljavanje. Uz novi model Land Rover nudi lagane aluminijske 4-cilindarske benzinske i dizelske motore. Proizvođač izdvaja potentni Si4 benzinac od 240 konjskih snaga. Dizelsku gamu čine Land Roverovi 2,0-litreni Ingenium motori koji bi trebali pružiti visoku razinu učinkovitosti, ali i prosječnu potrošnju od 5,1 l/100km. Iako iz tvornice Range Rover Evoque Cabriolet izlazi u dvije razine opremljenosti, na našem će se tržištu nuditi samo uz bogatiju opremu.

>> FOTO Pogledajte novu generaciju luksuznog Range Rovera

>> Range Rover Evoque vam je preskup? Ne brinite, postoji kineska kopija

Komentara 1

Avatar Milokliz
Milokliz
12:30 28.11.2015.

Evoque mi je ok ali ova cabrio varijanta mi nije jasna zlokić....

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije