Kad pomislimo da su na cesti već sve moguće (upotrebljive) kombinacije, neki od proizvođača potvrdi serijsku proizvodnju novog modela koji najprije isprovocira pomisao da je u pitanju šala. No, nije. Evoque Cabrio stvaran je serijski model koji će se od siječnja iduće godine moći naručiti i u Hrvatskoj. Kupci koji će za prvi luksuzni kompaktni SUV kabriolet na svijetu biti spremni dati oko 50.000 eura (uz bogatiju opremu) u svojim će ga garažama moći očekivati u ožujku.
Prvi Range Rover kabriolet
Bilo je već takvih najava, pa i proizvodnih izvedbi, ali ne u ovoj klasi. Range Rover Evoque kabriolet kombinira upečatljiv dizajn izvornika - dakle, kompaktnog SUV (Sport Utility Vehicle) modela - sa sofisticiranim mekim krovom koji ga pretvara u kabriolet upotrebljiv u svim vremenskim uvjetima. Originalni Range Rover Evoque tako je u svojoj top inačici zapravo elegantan kabriolet, prvi u obitelji Range Rovera. Novitet je ujedno - tvrdi proizvođač - najekskluzivniji i najsposobniji kabriolet na svijetu. Range Rover Evoque kabriolet osmišljen je tako da udovolji Land Roverovim rigoroznim standardima. Čvrstoća, rafiniranost, sigurnost, vozne osobine - u svim se kategorijama od inženjera tražio maksimum. Očekuje se da će u idućih pet godina globalno SUV tržište rasti za 20 posto. Pronalaskom nove niše unutar tog tržišta Evoque kabriolet trebao bi odigrati ključnu ulogu u nastavku Range Roverove 45-godišnje uspješne priče.
Najupečatljiviji detalj na vanjštini novog modela je, naravno, platneni krov oblikovan tako da ne naruši izvornu kupeovsku siluetu. Sklapajući mehanizam Z oblika spušteni krov potpuno poravnava sa stražnjim dijelom karoserije, kako se ne bi narušila uglađenost dizajna. Platneni krov modela Evoque Cabriolet najduži je i najširi trenutno ugrađen u neki serijski model. Sklopiti se može za samo 18 sekundi, a za podizanje mu treba 21 sekunda. I sklopiti i podići može se pri brzini do 48 km/h. Zahvaljujući vrhunskoj zvučnoj izolaciji, kad je krov zatvoren u interijeru se ne bi trebalo čuti ništa više buke nego u putničkoj kabini modela Evoque u klasičnoj izvedbi.
Luksuzno opremljena putnička kabina nudi prostor za četiri odrasle osobe. Prtljažnik zaprima 251 litru, a da se s ovim kabrioletom može i na skijanje svjedoči otvor za skije između stražnjih sjedala. Dakle, i njih možete utrpati u Evoque kabriolet.
Veliki dodirni ekran
Centralno mjesto u kabini izvedenoj u kvalitetnim materijalima zauzima novi 10,2-inčni ekran visoke razlučivosti te osjetljiv na dodir. Njime se upravlja najnovijom generacijom Jaguar Land Roverova infotainment sustava, InControl Touch Pro, koji debitira u Land Roveru. Podižući standard povezivosti za ovaj brand, InControl Touch Pro može se pohvaliti brzim odzivom, a objedinjuje integraciju pametnog telefona, navigaciju od vrata do vrata, 3G povezivost i premium sustav zvuka. Sigurnost ne smije biti zanemarena, pa stražnji dio karoserije krije integrirani sustav zaštite u slučaju prevrtanja.
U slučaju prevrtanja automobila, dvije aluminijske šipke u svega 90 milisekundi trebale bi oko putnika stvoriti prostor za preživljavanje. Uz novi model Land Rover nudi lagane aluminijske 4-cilindarske benzinske i dizelske motore. Proizvođač izdvaja potentni Si4 benzinac od 240 konjskih snaga. Dizelsku gamu čine Land Roverovi 2,0-litreni Ingenium motori koji bi trebali pružiti visoku razinu učinkovitosti, ali i prosječnu potrošnju od 5,1 l/100km. Iako iz tvornice Range Rover Evoque Cabriolet izlazi u dvije razine opremljenosti, na našem će se tržištu nuditi samo uz bogatiju opremu.
>> FOTO Pogledajte novu generaciju luksuznog Range Rovera
>> Range Rover Evoque vam je preskup? Ne brinite, postoji kineska kopija
Evoque mi je ok ali ova cabrio varijanta mi nije jasna zlokić....