ISPROBALI SMO

Karavanski Megane elegantan je, prostran i dinamičan

Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Renault Megane Grandtour
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Renault Megane Grandtour
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Renault Megane Grandtour
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Renault Megane Grandtour
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Renault Megane Grandtour
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Renault Megane Grandtour
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Renault Megane Grandtour
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Renault Megane Grandtour
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Renault Megane Grandtour
Foto: Davor Višnjić/PIXSELL
Renault Megane Grandtour
02.10.2016.
u 15:00
Grandtour nudi prtljažnik od 521 litru i dva sportska paketa opreme GT i GT-Line, a mi smo ga testirali s najtraženijim dizelašem od 110 konja
Pogledaj originalni članak

Karavanske izvedbe kompakata u Europi su vrlo popularne, mnogo više nego kod nas, ali i u Hrvatskoj sve više vozača, pogotovo obiteljskih, uviđa prednosti praktične karoserije ovakvih automobila. Isprobali smo Renault Grandtour, karavansku inačicu četvrte generacije francuskog kompakta koji je početkom godine stigao u Hrvatsku.

Odlikuje ga elegantan dizajn i praktična modularna unutrašnjost s brojnim mogućnostima organizacije prtljažnog prostora te najvećom utovarnom duljinom u segmentu - od čak 2,7 metara - uz izvedbu s preklapanjem naslona suvozačkog sjedala. Prtljažnik raspolaže s 521 litrom korisnog prostora, a obaranjem stražnje klupe, što je moguće i povlačenjem ručice iz prtljažnika, može narasti do maksimalnih 1500 litara.

Ukupna mu je dužina 462,6 cm, čime je 4,5 cm duži od prethodnika te 26 cm duži od hatchback verzije, od koje karavan ima i 1,2 cm veći međuosovinski razmak.

Sve to pozitivno utječe na ionako odličnu udobnost pa Megane Grandtour briljira na autocesti, ali vrlo je dinamičan i na zavojitoj cesti. Sportski štih donose GT-Line izvedbe, ali pravu sportsku dinamiku nalazimo u još atraktivnijoj GT izvedbi koja dolazi s najjačim benzinskim TCE motorom sa 205 KS, uparenim s EDC automatikom. Bogatu ponudu motora čine turbobenzinski TCe agregati sa 100, 130 i 205 KS te turbodizelaši od 90, 110 i 130 KS. Neke se verzije mogu kombinirati s EDC automatskim mjenjačem. Cijena početne benzinske verzije iznosi 127.900 kuna.

Isprobali smo očekivano najtraženiju dizelsku izvedbu s provjerenim 1,5 dCi motorom od 110 konjskih snaga(tvornička prosječna potrošnja 3,7 l/100 km, na testu 5,6 l/100 km) i srednjim, ali vrlo bogatim Intens paketom opreme (automatski klima-uređaj, alu-naplaci, sustav za pomoć parkiranja straga, R-Link sa 7” zaslonom...) koji u osnovnoj izvedbi stoji 159.900 kn. S dodatnom opremom - poput većeg 8,7” zaslona s navigacijom, paketa Look i Full LED Pure Vision svjetala - ukupno stoji 172.923 kune.

>> Elegantan karavan za obiteljski odlazak u prirodu

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

HR
hrfila78
08:26 03.10.2016.

bas ti znas da ce da bude vjecno kod majstora

GV
golub Vaso
22:03 02.10.2016.

izvana puno bolji nego iznutra