ISPROBALI SMO

Obiteljska limuzina niske potrošnje traži benzin, ali i struju

Kia Optima
Foto: Kia
1/7
11.09.2016.
u 08:00

Plug-in hibridna, odnosno PHEV verzija Kijine raskošne Optime stiže sredinom studenog, ali još nije poznata cijena za hrvatsko tržište

Kia je najavila kako će od 2016. do 2018. godine na tržište pustiti šest modela koji zamjenjuju postojeće te još osam novih modela. Tu su već novi Sportage i Optima, uskoro nam stiže Niro, ali i plug-in hibridno te karavansko izdanje Optime. Posljednja dva modela proteklog smo tjedna imali prilike isprobati na prometnicama Munchena i okolice.

Detalji čine razliku

Poznato je kako su hibridni, plug-in hibridni i električni automobili sve brojniji, ali i traženiji kod kupaca, pa stoga najviše pažnje posvećujemo upravo PHEV izdanju Optime.

Standardna LED prednja svjetla, aerodinamični prednji i stražnji branici, nešto drukčija, zatvorenija prednja maska, te metalik plavi umetci i 17-colni alu naplatci detalji su koji uz natpis ‘eco plug-in’ razlikuju vanjštinu hibrida od one kod ‘obične’ Optime.

Zavirimo li u putničku kabinu, tu je izmijenjena instrumentna ploča s prikazom i razine napunjenosti baterije, odnosno količine energije koja se troši.

Na središnjem grebenu je tzv. plug-in hibridni izbornik, a svi putnici mogu uživati u bijelim kožnatim presvlakama.

PHEV Optimu isprobali smo na vožnji kroz manja mjesta, uz svakodnevnu razinu dnevnog prometa. Rutu dugu oko 45 kilometara bez ikakvog smo problema prevezli u isključivo električnom modu, bez ijednog paljenja benzinskog motora. Prema službenim podacima, samo u električnom modu hibridnom je Optimom moguće prevaliti više od 54 kilometra. Nakon ove probne vožnje, vjerujemo da nije nerealno od Optime PHEV očekivati ni desetak kilometara veću autonomiju u EV modu.

Hibridnih 205 konja

Inače, za pogon rabi kombinaciju 2,0 GDI benzinca od 156 KS i 189 Nm maksimalnog okretnog momenta te elektromotora od 67 KS i 205 Nm momenta, koji se napaja iz 9,8 kWh litij-polimerne baterije. Ukupno, tu je hibridna snaga od 205 KS te 375 Nm okretnog momenta koja osigurava prosječnu potrošnju od 1,6 l/100 km te emisiju CO2 od 37 g/km. Dojmovi su vrlo dobri, a više detalja i cijenu doznat ćemo sredinom studenog, kad stiže u Hrvatsku.

>> Hyundai Ioniq prva je prava konkurencija Toyoti Prius

Komentara 3

PP
puf-pant
10:39 11.09.2016.

Pitanje- ako ima 156 ks benzinskog i 67 ks elektro motora kako onda ukupno ima 205ks? Znaci li to da se ti motori ne mogu skupa koristiti u 100% nacinu rada ili je ovo tipfeler?

SO
Soljženicin
12:43 11.09.2016.

reklameeeeee

AA
aabbcc
15:07 17.09.2016.

više od 54 kilometra__ i sva ta cuda opreme kupiti, platiti,odrzavati,servisirati na autu da bih ustedio 1/2 litre benzina na 100km ili citavih 5 kuna !

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije