Novi Škodin kompaktni SUV Karoq, prilikom prvih vožnji na Siciliji, odličnim je odnosom između udobnosti i upravljivosti, komfora i dinamike ispunio očekivanja. Jer, od noviteta iz VW grupe i očekujemo čvrst ovjes, precizno upravljanje, direktne komande, brz odziv. Čak i ozbiljnije neravnine i rupe u asfaltu, kakvima Sicilija obiluje, Karoq vrlo dobro upija.
Modernog izgleda, u karoseriji 438,2 centimetara dugoj, 184,1 cm širokoj i 160,5 cm visokoj nudi i više nego zadovoljavajuću prostranost, nove sustave potpore vozaču, full LED svjetla i – prvi put u Škodi – digitalnu instrumentnu ploču. U motornoj su gami – uz jedan već poznati – četiri nova agregata, raspona od 115 do 190 konjskih snaga.
S iznimkom najsnažnijeg dizelaša, svi se motori mogu naručiti sa 6-brzinskim ručnim ili 7-brzinskim DSG mjenjačem. 2,0 TDI motor od 190 KS standardno dolazi s 4×4 pogonom i 7-brzinskim DSG-om, a u Hrvatskoj će se nuditi od ožujka iduće godine. Prilikom ulaska na tržište - koji se očekuje početkom prosinca - Karoq će se nuditi s benzincima 1,0 TSI od 115 KS i 1,5 TSI sa 150 KS, te dizelašima 1,6 TDI od 115 KS i 2,0 TDI sa 150 konja. Isprobani dizelaš od 150 konja radi uglađeno, nije pretjerano bučan i dovoljno je snažan za prohtjeve većinu vozača.
Karoq će u Hrvatskoj stajati od 148.000 kuna, za 1,0 Active izvedbu. Dizelska ponuda kreće od 160.000 kn za 1,6 TDI verziju.
Novi sustavi pomoći dopunili su postojeće, kako bi i sigurnost i komfor bili na većoj razini. Primjerice, Karoq nudi pomoć pri parkiranju, zadržavanju u voznoj traci, prilikom vožnje u koloni, detekciju vozila u mrtvom kutu, reagira na vozila i pješake ispred sebe te, po potrebi, samostalno koči. Također, može samostalno održavati razmak od vozila ispred te ukazati na važnije prometne znakove.
Za Škodu su tipične pametne odnosno praktične ideje. VarioFlex sistem preklapanja stražnjih sjedala i sustav otvaranja poklopca prtljažnika bez uporabe ruku predstavnici su praktičnosti novog Škodinog SUV-a.
Škodin kompaktni SUV dimenzijama povlađuje putnicima, posebno onima na stražnjoj klupi. Međuosovinski mu je razmak 263,8 cm. Zapremnina prtljažnika je impresivnu 521 litru – sa stražnjim sjedalima u funkciji. Kad se stražnja sjedala preklope, u prtljažnik stane čak 1630 l. VarioFlex sistem podrazumijeva tri zasebna stražnja sjedala, koja se mogu svako za sebe prilagođavati, ali i izvaditi iz automobila. Vađenjem stražnjih sjedala SUV se transformira u kombi utovarnog kapaciteta 1810 litara.
Ovakav komad auta sa 1.6 Tdi motorom 160000kn,a neki dan golf sa 1.0tsi 225000kn. Šta reći