VHS generacija
Sedamdesetih godina prošlog stoljeća video kasete su doživljavale svoju renesansu. Mnogi nisu vjerovali kako će kasete pronaći svoju publiku, no to se itekako dogodilo. Iako je snaga kina još uvijek u tim godinama bila neupitna, ljudi su se polako počeli okupljati pred televizorima u dnevnim sobama, a sve zbog toga što je JVC 1976. godine izbacio prvu revolucionarnu VHS kasetu. Iste godine, “Rocky I” bio je apsolutni hit, a niti godinu dana nakon premijere ovog klasika, ljudi su mogli jednostavno otići u videoteku, posuditi film i gledati ga kod kuće kad to požele.
Zlatno razdoblje DVD-a,
Ipak, trebalo nam je gotovo 20 godina da se prebacimo s VHS-a na DVD-ove. Kad su ih japanski proizvođači senzacionalno plasirali na tržište postali su hit. Upravo zbog toga su VHS kasete postale prošlost, a DVD je počeo mijenjati svijet iz temelja. Čak je i najpopularniji svjetski streaming servis Netflix stvoren zahvaljujući DVD-ovima jer je tvrtka izvorno osmišljena za najam filmova na DVD formatima. Ipak, danas cijeli svijet koristi tu platformu za gledanje video sadržaja na računalima, tabletima i, naravno, mobilnim telefonima.
Suvremeno kino
Tijekom kontinuiranog tehnološkog razvoja pokazalo se da je dostupnost, a ne veličina zaslona, ključni čimbenik u uživanju u filmskoj umjetnosti. Upravo je poznati redatelj Martin Scorsese, iznio ključno zapažanje još 1989. godine istaknuvši "kako je nevjerojatno dobro kada imate trenutni pristup filmovima, kao i mogućnost da ih lako prikažete". A što nudi više pristupačnosti nego smartphone? Ionako većinu naših dana provodimo s njima pa je sve što nam treba dobra aplikacija.
Memorija i filmovi
Spomenuti prijelaz s video kaseta na DVD diskove dogodio se, između ostalog, zbog dvije stvari – diskovi su manji što ih je jamačno učinilo praktičnijma i raspolagali su s više memorijskog potencijala. To je dio s kojim se i mlađe generacije mogu poistovjetiti, jer je prostor za pohranu postao nevjerojatno važan čimbenik koji može biti presudan pri odabiru modela mobitela.
Za korisnike Huawei P smart 2019 mobitela, to neće biti problem. Standardna verzija ovog telefona dolazi s unutarnjom memorijom od 64 GB i opcijom proširivanja do 512 GB. To je čak više prostora za pohranu od nekih modela prijenosnih računala, što zapravo znači da sve svoje omiljene aplikacije, fotografije i videozapise možete zadržati i još uvijek učitati vaše omiljene TV emisije i filmove, i to bez brige hoće li to ugroziti rad telefona.
A da gledanje filmova i serija bude neometano brine se moćna baterija od 3400 mAh. Ovaj kapacitet osigurava dugotrajnu izdržljivost baterije za korisnika odnosno 10 sati korištenja 4G interneta. Za ljubitelje filmova, međutim, mnogo važnija značajka je vrijeme koje mogu provesti gledajući videozapise na Huawei P smartu. Testovi su pokazali da je moguće reproducirati videozapise čak 18 sati bez prekida. To drugim riječima znači da, ako počnete gledati omiljenu TV emisiju kad se ukrcate u zrakoplov iz Europe za Las Vegas, još će vam preostati nekoliko sati baterije nakon slijetanja.
Svaki detalj je važan
Naravno, kvaliteta doživljaja gledanja ovisi nesumnjivo i o kvaliteti zaslona. Huawei P smart 2019 ima FHD + 6,21 ”zaslon s minimalističkim rubovima i razlučivošću 2340x1080 te 415ppi gustoću piksela. Da bi iskustvo bilo još ugodnije, tu je i način rada Eye Comfort, certificiran od strane TÜV Rheinland, a koji filtrira plavo svjetlo. U kombinaciji sa softverom koji optimizira boje zaslona prilagođavanjem ambijentalnom osvjetljenju, ovaj način olakšava naprezanje očiju tijekom gledanja.
Najgledanije u 2018.
Netflix je nedavno objavio popis najgledanijih TV emisija 2018. Na prvom mjestu je nova emisija "On My Block". Sljedećih par mjesta zauzimaju druga sezona "Making a Murderer" i druga sezona "13 Reasons Why", a slijede ih "Last Chance U: INDY" i britanska akcijska emisija "Bodyguard", u kojoj glumi Richard Madden. Osim toga Netflix je otkrio i podatak da najveću skupinu njihovih gledatelja (61%) čine ljudi koji gledaju 2-6 epizoda bez prekida.
O Huaweiju
Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2017. godini tvrtka je i jedan od najvećih proizvođača mobilnih telefona na svijetu. Huawei ima 15 istraživačkih razvojnih centara (R&D) smještenih u SAD-u, Njemačkoj, Švedskoj, Rusiji, Indiji i Kini. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaji, usluge ”u oblaku” (cloud) i sl. Globalna mreža Huaweija izgrađena je na 20 godina ekspertize u telekom sektoru, a posvećena je pružanju najnovijih tehnoloških iskoraka potrošačima diljem svijeta. ”Omogućavamo izgradnju bolje povezanog svijeta”, krilatica je koju svakodnevno ostvaruje i živi Huawei Business Consumer Group.
Za više informacija posjetite Huawei stranicu za korisnike, Facebook stranicu Huawei Mobile Hrvatska, FB Huawei Showcase aplikaciju, Huawei Mobile Hrvatska Instagram,Huawei Mobile Hrvatska You Tube kanal te Huawei Mobile Hrvatska Twitter.