HARD TEST: C3

Kompaktan dimenzijama, ali izdašan opremom i agilnošću

Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
citroen c3 (1)
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
citroen c3 (1)
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
citroen c3 (1)
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
citroen c3 (1)
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
citroen c3 (1)
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
citroen c3 (1)
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
citroen c3 (1)
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
citroen c3 (1)
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
citroen c3 (1)
Foto: Sanjin Strukić/PIXSELL
citroen c3 (1)
11.08.2013.
u 16:49
Citroën C3 među najkompaktnijim je modelima u klasi, no prostora i komfora ovdje ne nedostaje
Pogledaj originalni članak

Odlično vuče, a malo troši. Najupečatljiviji su to aduti Citroëna C3 Exclusive e-HDi 90 Airdream, čije ćemo mogućnosti iskušavati u tjednima koji slijede. Već nakon prvih prevaljenih kilometara francuski gradski automobil osvojio nas je agilnošću. Pod prednjim poklopcem e-HDi izvedba krije turbodizelski motor koji iz obujma od 1560 kubičnih centimetara izvlači 92 konjske snage pri 4000 o/min, uz 230 Nm pri 1750 o/min. Modelu teškom 1080 kilograma to je i više nego dovoljno za dinamičnu vožnju. Brojke na papiru ne djeluju impresivno - 11,3 s do stotke i maksimalnih 182 km/h - no u praksi je osjećaj ubrzavanja odličan, a ekološki nastrojen C3 mnoge automobile potjera i s lijeve trake autoceste. Štedljiva izvedba po tvorničkim specifikacijama na stotinu prevaljenih kilometara prosječno utroši tek četiri litre goriva. Tijekom prvih dana našeg testa - na većinom gradskim rutama - trošio nam je 5,3 l/100 km. Zadovoljni smo.

Tipično za Citroën, naš C3 u vožnji je udoban i uglađen. Tek pri većem broju okretaja motora postaje za nijansu prebučan. U čvrstim i ugodnim sjedalima lako je pronaći idealan položaj. Ručni mjenjač sa pet stupnjeva prijenosa solidan je, dovoljno precizan i brz. Interijer izgleda mladenački, moderno, a zadovoljava i kvaliteta materijala i izrade. Vjetrobransko staklo koje seže visoko iznad glave vozača karakteristika je modela C3. Dugo je 135 cm. Daje mu pomalo šminkersku notu, a ‘višak’ stakla može se pokriti sjenilom kad vozaču zasmeta sunce.

Prtljažnik je za ovaj segment izdašan - prima 300 litara, a spuštanjem stražnjih sjedala taj se prostor može povećati na 1000 l. Francuski model u karoseriji dugoj 394 cm - uz 246,5 cm međuosovinskog razmaka - s isprobanim motorom ostavlja i mogućnost ugodne vožnje na izvangradskim rutama. Citroën C3 Exclusive e-HDi 90 Airdream košta 121.900 kn, dok C3 cjenovno starta od 73.900 kn Testnome je dodatna oprema (metalik boja, zatamnjena stakla, manji rezervni kotač) cijenu dovela do 123.101 kn. Isprobani automobil, smatramo, nudi dobar omjer uloženoga i dobivenoga. Model dobrog izgleda i opremljenosti te sasvim pristojnih voznih osobina ovdje se može dobiti po prihvatljivoj cijeni.

>> Novi C3 stigao u Hrvatsku, početna cijena 74.900 kuna

>> Grand C4 Picasso - high-tech obiteljski 
model

NAJAVLJUJU POČETAK RADOVA

RS ne odustaje od zračne luke u Trebinju, a evo zašto je to jako loše za stanovništvo na jugu naše države

Bez obzira na to što dubrovački političari upozoravaju da BiH obvezuje Konvencija o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, tzv. ESPOO Konvencija, kao i Protokol o strateškoj procjeni okoliša uz Konvenciju o procjeni utjecaja na okoliš preko državnih granica, Dodik je nedavno izjavi da je specifičnost lokacije dala mogućnost i drugima da utječu na gradnju, ali da oni unatoč tome neće odustati od projekta

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.